سی ان ان: میراثی که اوباما و کری در زمینه ایران از خود به جای گذاشتند

سی ان ان در تحلیلی به بررسی عملکرد کلی باراک اوباما و جان کری در تقابل با کشورهایی نظیر ایران و کوبا پرداخت.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه «سی ان ان» با انتشار مطلبی در وبسایت خود به تشریح آنچه «میراث اوباما و کری» نامید پرداخت. در این مطلب آمده است: اکنون رئیس جمهور اوباما و همکارش، جان کری، گروگان تاریخ شده اند. سالها طول خواهد کشید تا آشکار شود آیا آنها به یک پیروزی دیپلماتیک دست یافتند یا ایران بر سرشان کلاه گذاشته است. 
ادامه مطلب ...

"دولت یازدهم" در اندیشه خرید "جنگنده فرانسوی" ؟! + تصاویر

اخیرا مطالب گوناگونی درباره خرید جنگنده از سوی ایران مطرح شده است.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توانمندی‌های گسترده ای را در جهت طراحی، ساخت و اورهال جنگنده‌ها نشان داده و تولید جنگنده "صاعقه"، "آذرخش" و" قاهر 313 " در این راستاست.
البته هیچگاه مسئولین نظامی درباره خرید جنگنده از کشورهای مختلف نظری را مطرح نکردند و مطالب مطرح شده در فضای مجازی یک گمانه زنی رسانه ای است که با واکنشی از سوی مسئولین ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران مواجه نشده است.
ادامه مطلب ...

برجام به همکاری‌های اقتصادی ایران با کشورهای دوست شتاب بیشتری می‌دهد

روحانی در تماس تلفنی رییس جمهور عراق:
رئیس جمهور گفت: برجام به همکاری‌های اقتصادی ایران با کشورهای دوست شتاب بیشتری می‌دهد.
ملت و دولت ایران در کنار ملت و دولت عراق خواهد ماندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور روز چهارشنبه در تماس تلفنی "فواد معصوم" رییس جمهور عراق با ایشان، با تشکر از تبریک همتای عراقی خود به مناسبت اجرای رسمی برجام، به نقش حل و فصل موضوع هسته ای در کاهش خطر افزایش تنش ها که می توانست اثر سوئی روی منطقه برجای بگذارد ، اشاره کرد و گفت: اکنون با حصول توافق و اجرای برجام و رفع تحریمها، می توانیم سطح همکاریهای اقتصادی و تجاری خود را با همسایگان،  کشورهای دوست و بویژه عراق با سرعت و شتاب بیشتری گسترش دهیم.
ادامه مطلب ...

رفتارهای جنسی کودکان از کجا پیدا می‌شود؟

رفتارهای جنسی کودکان از کجا پیدا می‌شود؟
درباره علل و روش‌های درمان رفتارهای جنسی نامعمول کودک  

ادامه مطلب ...

اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا به خواسته آنها برای بازی نکردن در خاک ایران رسیدگی نکند از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند رفت.

رئیس باشگاه النصر عربستان تاکید کرد که اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا به خواسته آنها برای بازی نکردن در خاک ایران رسیدگی نکند از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند رفت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، به نظر می رسد که باشگاه‌های عربستانی دست بردار یاوه گویی های خود نیستند و هنوز اصرار دارند که در اقدامی غیر قانونی و غیر منطقی در خاک ایران به میدان نروند.
پیش از این فدراسیون فوتبال عربستان پیشنهاد داده بود که بازی با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در زمینی بی طرف برگزار شود اما فصیل بن ترکی رئیس باشگاه النصر عربستان پا را از این فراتر گذاشت و تاکید کرد که اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا به خواسته آنها رسیدگی نکند از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری خواهند کرد.
او گفت: ما خواسته خود را به AFC داده ایم و آنها باید به این خواسته رسیدگی کنند و جواب خود را اعلام کنند در غیر این صورت از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری خواهیم کرد.

از افزایش چشمگیر مجمع تشخیص تا کاهش مجلس؛

از افزایش چشمگیر مجمع تشخیص تا کاهش مجلس؛
سهم بودجه‌های خبرساز در دولت چقدر است؟
در سال های اخیر بودجه برخی نهادهای خاص جنجال زیادی به پا کرد و تا مدت ها در میان رسانه ها مورد بحث و توجه قرار گرفت. اما در دولت یازدهم این نهادهای خبرساز چه سهمی از بودجه کشور داشتند؟
هرچند که تعیین بودجه برای دستگاه های مختلف معمولا برآمده از جلسات کارشناسی متعدد بوده و عوامل زیادی از سوی کارشناسان برای انتخاب ارقام بودجه موثر است. اما گاهی اوقات این ارقام از یک بحث بودجه ای و اقتصادی خارج شده و تبدیل به یک جنجال رسانه ای می شود. در سال های اخیر نیز بودجه برخی دستگاه ها تا ماه ها بعد از تصویب بودجه نیز موضوع گزارش ها و مصاحبه های متعدد بوده و بسیاری ردپای سیاست را در این ارقام دخیل می دانند. در ادامه با توجه به بودجه های پیشنهادی دولت در سال های اخیر، به بررسی بودجه برخی از این نهادها پرداخته ایم:
ادامه مطلب ...

6 ۲نماینده اصولگرا، 7اصلاح‌طلب و 4 مستقل ردصلاحیت شدند+جدول

6 ۲نماینده اصولگرا، 7اصلاح‌طلب و 4 مستقل ردصلاحیت شدند+جدول

در بین ۳۷ نماینده فعلی(مجلس نهم) که از سوی هیات‌های نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شده‌اند، ۲6 نفر اصولگرا، 7نفر اصلاح‌طلب و ۴ نفر مستقل هستند.
به گزارش فارس، بنابر اخبار دریافتی تاکنون ۳۷ نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی از سوی هیات‌های نظارت ردصلاحیت شده و از حضور در رقابت های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازماندند.
ادامه مطلب ...

بمب گرافیتی؛ قاتل خاموش

  بمب‌های گرافیتی مهمات غیرکشنده هستند که باعث ایجاد اختلالات کلی و از کار افتادن نیروگاه‌ها، تأسیسات برق و خطوط انتقال نیرو بدون ایجاد صدمات عمرانی ناشی از مواد منفجره می‌شوند. 

ادامه مطلب ...