روحانی از رئیسی به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شکایت کرد

روحانی در پایان مناظره دوم شکایت خود را از یکی از نامزدهای انتخاباتی تقدیم کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری کرد.

روحانی از رئیسی به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شکایت کردبه گزارش خبرنگار گروه انتخاب باشگاه خبرنگاران جوان، دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه (15 اردیبهشت ماه) در حالی پایان یافت که حجت‌الاسلام حسن روحانی شکایت خود را از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیگر نامزد ریاست جمهوری به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرده است.

عنوان شکایت روحانی از رئیسی مربوط به اظهارات وی مبنی برآنکه صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته، بوده است.
 
ادامه مطلب ...

رقابت هاى جام حذفى تاکنون ٢٩ بار برگزار شده است که ١٢ تیم قهرمانى در این جام را تجربه کردند.

دیدار تیم هاى فوتبال تراکتور سازى و نفت تهران در چارچوب فینال جام حذفى فردا در خرمشهر برگزار مى شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فینال جام حذفى فوتبال فردا ساعت ٢٠:٣٠ میان تیم های تراکتورسازى تبریز و نفت تهران در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار مى شود تا از چهره دومین نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا رونمایى شود. 

هر 2 تیم در شرایط مالى نامناسبى به سر می برند. البته وضعیت نفتى ها نسبت به تراکتورسازى به هم ریخته تر است چرا که آن ها نمى دانند مالک باشگاهشان چه کسى است. 
 
ادامه مطلب ...

موگرینی: اروپا و آمریکا باید بر اجرای کامل برجام متعهد باشند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت اتحادیه اروپا به طور فزاینده خواستار و متعهد بر اجرای کامل برجام است و از سوی همه طرفها نیز این اقدام باید صورت گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: به طور مستقیم به دولت آمریکا اعلام کرده ام که اتحادیه اروپا متعهد بر اجرای کامل برجام است و این بدان معناست که از سوی همه طرفها این اقدام باید صورت گیرد.

بر اساس این گزارش موگرینی گفت: با مقام های آمریکایی درباره اجرای کامل برجام و همینطور نقش منطقه ای ایران به ویژه درباره نواحی که برای ما کلیدی محسوب می شوند از سوریه تا یمن صحبت شد و به طور مستقیم به دولت آمریکا اعلام کرده ام که اتحادیه اروپا به طور فزاینده خواستار و متعهد بر اجرای کامل برجام است.
 
ادامه مطلب ...

اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند، قطعا سیلی خواهد خورد

فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع)

فرمانده کل قوا فرمودند: هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است؛ هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است.

هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور استبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند و از خداوند متعال، علوّ درجات آنان را مسألت کردند.
 
ادامه مطلب ...

امنیت ضامن پیشرفت کشور است + تصاویر

فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .  
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

پارلمان بلژیک تحریم تسلیحاتی عربستان را پیشنهاد کرد

 ، رسانه های محلی بلژیک گزارش دادند اکثریت فدرال روز سه شنبه در پارلمان این کشور پیشنهاد کرد تجارت سلاح با عربستان سعودی خاتمه یابد.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از بلژیک، در پی پیوستن عربستان به کمیسیون امور زنان سازمان ملل متحد و تنش های ایجاد شده پس از آن دیدیه ریندرز وزیر امور خارجه بلژیک اوایل ماه جاری میلادی بازنگری در روابط بلژیک و عربستان را پیشنهاد کرده بود.
رادیو تلویزیون فرانسه زبان بلژیک اعلام کرد: «در پیشنهاد ارائه شده از سوی حزب سبز، لغو تمام روابط تجاری میان دو کشور و 38 متمم ارائه شده است.»
اگر پیشنهاد حزب سبزها رد شود، پیشنهاد توقف تجارت سلاح با عربستان با تمرکز بر واحدهای فدرالی انجام می شود. به ویژه پارلمان منطقه والون بلژیک نه تنها خواهان تحریم عربستان از سوی بلژیک، بلکه از سوی تمام اتحادیه اروپاست.

ترامپ رئیس اف بی آی را برکنار کرد

 به نقل از «سی اِن اِن»، کاخ سفید ساعاتی پیش اعلام کرد «جیمز کومی» رئیس «اِف بی آی» از سمت خود برکنار شده است.
«شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در خصوص برکناری جیمز کومی گفت: «رئیس جمهور آمریکا توصیه دادستان و معاون دادستان را پیرامون برکناری رئیس اداره تحقیقات فدرال- اف بی آی- پذیرفته است».
اخراج کومی در حالی صورت گرفت که اف‌بی‌آی به تازگی تحقیقات خود را درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا و ارتباط نزدیکان ترامپ با مقامات روس آغاز کرده است.
 
ادامه مطلب ...

جلسه ترکیه و آمریکا برای استرداد «گولن»

گولن

«بکر بوزداغ» وزیر دادگستری ترکیه و «جف سشنز» همتای آمریکایی او طی دیدار ۴۵ دقیقه‌ای که در مقر وزارتخانه دادگستری ایالات متحده در «واشنگتن» داشتند درباره موضوع دستگیری گولن پیش از استرداد به ترکیه صحبت کردند. 

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» بوزداغ در این دیدار از سشنز خواست هرچه سریعتر پرونده‌هایی را که از سوی ترکیه به آمریکا ارسال شده، به دادگاه ارجاع داده شود. 

منابع مطلع از جلسه می‌گویند طرفین برآیند کلی آن را سازنده با «فضای مثبت» ارزیابی کردند. 

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه فتح‌الله گولن را طرح اصلی کودتای نافرجام ۱۵ جولای ۲۰۱۶ و همچنین گروه تروریستی او را (جنبش گولنیست) در پس عملیات‌های خرابکارانه در این کشور می‌داند.

عکس/ تغییر به نفع این آقازاده‌ها!

انسانهای بزرگ قامتشان بلندتر نیست، خانه شان بزرگتر نیست، ثروتشان هم بیشتر نیست، آنها قلبی بزرگ و نگاهی مهربان دارند.


کاریکاتور/ کارگر ایرانی طعمه وارداتچی‌ مظلوم

واردات پوشاک کارخانه‌ها را تعطیل و کارگران را بیکار کرد/دولت با وزیر وارداتچی برخورد قاطع کند / قالیباف: به وارداتچی مظلوم و به حقوق بگیر ۲۰۰ میلیونی ذخیره انقلاب می‌گویند / جهانگیری: دختر وزیر بیکار و مظلوم بود و به شغل شریف واردات پوشاک روی آورد / در حالی که رئیس جمهور و وزرا در شعار بر لزوم حمایت از تولید داخل تاکید می ورزند و مردم را نیز به خرید کالای ایرانی ترغیب می‌کنند چرا باید یک وزیر وارداتچی کالایی باشد که واردات آن تولید داخل را نابود و کارگر ایرانی را بیکار کرده است؟

کاریکاتور/ کارگر ایرانی طعمه وارداتچی‌ مظلوم!