نماد جدید اقتدار نیروهای مسلح را بهتر بشناسید+عکس

تانک کرار

شکل ظاهری زره تانک کرار شباهتهای زیادی به زره Relikt دارد که در تانک T-90MS استفاده شده است. این زره روسی در حقیقت نسل بعدی زره های سری کنتاکت محسوب می شود که توان بالایی در حفاظت مقابل تهدیدات ضد زره مثل موشک های تاو نسل جدید دارد.

توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد

توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد.

  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا به اهمیت توان بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر توان دفاعی، نظامی و بازدارندگی ما بالا باشد، دشمن متوجه خواهد شد اگر قصد تعرض به ما را داشته باشد به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) یقیناً با مشت محکم ما مواجه خواهد شد. 
وی افزود: دستیابی به این توان دفاعی که توان بازدارندگی را بوجود می آورد مؤلفه های مهمی دارد که مهم ترین آن ارتقاء توان معنویت است. چرا که دفاع کردن و حتی تهاجم بنا به نیاز، اگر بر مبنای اعتقاد باشد کارساز است، در غیر اینصورت ده ها دلیل برای انجام ندادن مأموریت هست اما اگر اعتقادی در پی آن باشد تحت هر شرایطی هرکسی بعنوان رزمنده خود را ملزم به تلاش می داند.

یک پیشگو: ترامپ ترور می‌شود!

 پیشگویی که گفته بود ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، حالا می‌گوید او ترور خواهد شد.  
این پیشگوی عرب معتقد است ترامپ دوره ریاست جمهوری خود را به اتمام نخواهد رساند و سرنوشت او همانند جان اف کندی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا خواهد بود.  
او می‌گوید: ترامپ در اثر این ترور به بیمارستان منتقل می‌شود و در آنجا خواهد مُرد.

پهلو گیری ناوگروه پاکستان در بندرعباس

پهلو گیری ناوگروه پاکستان در بندعباس

  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، یک ناوگروه ارتش پاکستان حامل پیام حُسن نیت، صلح و دوستی   (یکشنبه) در بندر عباس پهلو گرفت و به مدت سه روز میهمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
این دومین ناوگروه پاکستانی است که در سال جاری و با پیام حسن نیت و صلح، در بندر عباس پهلو می‌گیرد.
 
خبرگزاری رسمی پاکستان (APP) روز شنبه گزارش داد این ناگروه پاکستانی شامل دو ناو به نام‌های "تیپو سلطان" و "جرأت" است و هدف از پهلو گرفتن آن در بندر عباس، تقویت هرچه بیشتر روابط گرم و صمیمی میان دو کشور همسایه و گسترش همکار‌ها در حوزه نیروی دریایی است. کاپیتان میرزا فواد امین بیگ فرماندهی این ناوگروه پاکستانی را برعهده خواهد داشت.

اقتدار یعنی این

افسران - اقتدار یعنی این


تاریخ : یکشنبه 22 اسفند 1395 | 10:54 ق.ظ | چاپ | نویسنده: طاهر | نظرات (0)