لیست احتمالی بازیکنان ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸

لیست احتمالی بازیکنان ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸با توجه به اهمیت انتخاب ۲۳ بازیکن نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در فاصله ۳۳ روز تا آغاز این مسابقات گمانه زنی زیادی درباره این موضوع مطرح می‌شود.

امید و استرس یوز‌های ایرانی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸

ادامه مطالب:

http://javaninews.ir  

فهرست نهایی تیم ملی ۱۴ خرداد مشخص می‌شود

روحانی درباره امضای رئیس‌جمهور آمریکا بر برجام چه گفته بود؟

ورود روحانی به خراسان رضوی

روحانی درباره امضای رئیس‌جمهور آمریکا بر برجام چه گفته بود؟اکنون با گذشت بیش از دو سال از اجرای برجام و خروج آسان آمریکا از این توافق، نتایج عمل نکردن به شروط رهبری در برجام مشخص شد.

رهبر انقلاب هفته گذشته در دیدار از دانشگاه فرهنگیان، از عدم اخذ تضمین‌های لازم برای اجرای برجام انتقاد کردند و از عدم اجرای شرط ایشان درباره ضرورت امضای کتبی رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

ادامه مطلب: 

http://javaninews.ir 

خاخام ضد صهیونیست: اورشلیم نمی‌تواند پایتخت اسرائیل شود

ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با حضور ۶۰ شخصیت ضد صهیونیست از ۲۲ کشور جهان با محوریت قدس پایتخت همیشگی فلسطین در مشهد برگزار شد 

در این همایش ۶۰ شخصیت برجسته از ۲۲ کشور جهان، فعالان ضد صهیونیستی و ده‌ها نفر از شخصیت‌های سیاسی، دانشگاهی و رسانه‌ای ایران اسلامی حضور دارند.

گفتگو درباره فلسطین و سیاست‌های ظالمانه صهیونیست‌ها درآستانه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس از محور‌های گفتگوی صاحبنظران در این همایش است.

 
برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با محوریت قدس پایتخت همیشگی فلسطین

ادامه مطلب: 

http://javaninews.ir 

اولویت‌های کشور و گوشی که شنوا نبود

اولویت‌های کشور و گوشی که شنوا نبود

اولویت‌های کشور و گوشی که شنوا نبود.

دیماه سال ۹۴ وزیر راه و شهرسازی از توافق با هواپیماسازی ایرباس برای خرید بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما خبر داد. در ماه‌های بعدی قرارداد خرید ۱۰۰ فروند هواپیما با این کمپانی اروپایی امضا و مذاکرات برای خرید هواپیما با شرکت آمریکایی بوئینگ در جریان بود.

در آن زمان مسائلی در این رابطه مطرح بود که آیا خرید حدود ۲۰۰ فروند هواپیما برای کشور لازم بوده و واقعا جزو اولویت‌هاست. و این‌که آیا بهتر نیست به جای این کار زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی که به دلیل ظرفیت‌های بالا برای رونق اقتصادی و رفع محرومیت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، مورد توجه قرار گیرد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir   

رسانه‌های آمریکا: ترامپ دو نامه به سران ۴ کشور عربی درباره ایران نوشت

رسانه‌های آمریکا: ترامپ دو نامه به سران 4 کشور عربی درباره ایران نوشت/رهبر ایران برای اولین‌بار نامه ترامپ را افشا کرد

رسانه‌های آمریکا:منابع آگاه در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفته‌اند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در دو نامه خصوصی به متحدان این کشور در منطقه غرب آسیا گلایه کرده که ایالات متحده پول‌های زیادی در منطقه هزینه کرده و آنها باید مسئولیت بیشتری برای مقابله با ایران به عهده بگیرند. 

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 


کاریکاتور/آمریکا‌همدست جنایات‌عربستان در یمن

مستندات ایران از همدستی آمریکا در جنایات جنگی عربستان در یمن / دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد روز جمعه با ارائه مستنداتی ادعاهای نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه ایران را رد کرد.

کاریکاتور/آمریکا‌همدست جنایات‌عربستان در یمن

دیدید که چگونه هرچه گفت شد؟ +عکس

یک فعال فضای مجازی در توییتر خود درباره سخنان رهبر انقلاب  درباره   برجام نوشت:    دیدید که چگونه هرچه گفت شد




واکنش تمام قد نیروهای مسلح به خروج امریکا از برجام

یک فعال فضای مجازی در توییتر خود واکنش های تمام قد نیروهای مسلح به خروج آمریکا از برجام را منتشر کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد

 تنها چند روز پس از خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام)،وزارت خزانه‌داری آمریکا نام 6 فرد که ادعا شده است با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ارتباط دارند و نیز 3 نهاد تجاری را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

جزایر جدیدی که در ۲۰ سال اخیر به وجود آمده اند+تصاویر

 جزایر جدیدی که در ۲۰ سال اخیر به وجود آمده اند+تصاویر. احتمالا می‌دانید که برخی از جزایر جهان در حال ناپدید شدن هستند؛ مثلا ۵ جزیره از مجمع‌الجزایر سلیمان در اقیانوس آرام جنوبی به علت بالا آمدن سطح آب برای همیشه زیر اقیانوس رفتند. اما خبر جالب این است که زمین هم بیکار ننشسته و در عوضِ هر جزیره‌ای که از دست می‌دهد، یکی دیگر در منطقه‌ای دیگر می‌سازد.

هونگا تونگا (Hunga Tonga)

 

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir