اصغر شرفی به اظهارات علی پروین و حشمت مهاجرانی در برنامه 2018 واکنش نشان داد

اصغر شرفی به اظهارات علی پروین و حشمت مهاجرانی در برنامه 2018 واکنش نشان داد

به قدری عصبی هستم که نمی دانم چه چیزی بگویم ؛ این برنامه اصلا در حد ” عادل فردوسی پور “نبود

 اصغر شرفی      

اصغر شرفی کمک مربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ به شدت از صحبت های مطرح شده در اولین برنامه ۲۰۱۸ که با حضور حشمت مهاجرانی و علی پروین به بررسی این رقابت ها اختصاص داشت، ناراحت است. 

ادامه مطلب ...

کنایه سنگین کی‌روش به شرکت آمریکایی نایک

کنایه سنگین کی‌روش به شرکت آمریکایی نایک

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیون خارجی به شرکت آمریکایی نایک گفت: این شرکت باید به پوشیدن کفش‌‌هایش توسط بازیکنان ایرانی افتخار کند.
 
ادامه مطلب ...

گام‌های مهم هوانیروز برای پوست اندازی کبرا‌های ایرانی

گام‌های مهم هوانیروز برای پوست اندازی کبرا‌های ایرانی/ بالگرد مشهور دوران دفاع مقدس هم تا دندان مسلح شد +تصاویر

اگرچه ناوگان بالگردی نیرو‌های مسلح علی رغم تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف در دوران پس از انقلاب، توانسته با پشت سر گذاشتن دوران سخت جنگ تحمیلی، به نیاز‌های متنوع نیرو‌های مسلح و سایر نهاد‌های کشور همچون وزارت بهداشت نیز پاسخ مناسبی بدهد، اما ضرورت ارتقاء و بهینه سازی اجزاء مختلف آن با توجه به نوع تهدیدات و نیاز‌های کشور، طی سال‌های اخیر بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%da%af%d8%a7%d9 

زمان واریز یارانه نقدی مرحله هشتاد و هشتم اعلام شد

زمان واریز یارانه نقدی مرحله هشتاد و هشتم اعلام شد

 اکبر ایزدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد:« در آستانه عید سعید فطر هشتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خرداد ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵هزار و ۵۰۰تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۳/۲۴ به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.»

حقوق همه کارکنان، شاغلین و بازنشستگان تا قبل از عید فطر پرداخت می‌شود( خواهیم دید)

نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد

 محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی با اصحاب رسانه اظهار کرد: حقوق همه کارکنان، شاغلین و بازنشستگان با توجه به درصد افزایش صورت گرفته؛ تا قبل از عید فطر پرداخت می‌شود.(اگر راست بگوید)

سخنگوی دولت افزود: در نیمه اول سال پاداش بازنشستگى کارکنان و فرهنگیان که در مجموع پنج هزار و چهارصد میلیارد تومان است، پرداخت خواهد شد.(اکر مفسدین نبرند حتما پرداخت می شود)

وی ادامه داد: ما با لب خندان پول‌های بازنشستگان را می‌دهیم تا نگویند دولت برای پول دادن به مردم عزا گرفته است.(مگر غیر از این است)

خطر FATF از برجام بیشتر است

خطر کنوانسیون FATF از برجام بیشتر است/ تصویب آن به منزله پذیرش تحریم‌های غرب برای ۲۳۰ شخصیت ایرانی است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد  با تأکید بر اینکه نگاه ما باید به ظرفیت‌های داخلی‌مان باشد، اظهار کرد: در این شرایط و در صورت خروج کشورمان از برجام، ضرورتی به الحاق ایران به  FATF نیست.

وی افزود: قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، قانون مبارزه با پولشویی و معاهده پالرمو در رابطه با جرائم سازمان یافته فراملی، چهار طرحی است که دولت در پی اجرایی شدن قوانین آن در کشور است.

 



ادامه مطلب

امروز همه اعضای پارلمان لبنان نماینده مقاومت هستند

حزب‌الله از «حزب مقاومت» به «دولت مقاومت» لبنان تبدیل شد

  سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی درباره انتخابات اخیر لبنان، اظهار کرد: انتخابات اخیر لبنان یک رفراندوم بود. این انتخابات در شرایطی صورت گرفت که همه حزب‌الله را در دخالت در امور سوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه متهم می‌کنند.

وی تاکید کرد: کشورهای عربی و شورای همکاری، سعودی و کشورهای نادان که نادان‌ها و نابخردها بر آنها حاکم هستند، نظیف‌ترین و با افتخارترین جریان اسلامی را جزو لایحه تروریسم قرار دادند و اسم‌هایی که نشاط در قلب مسلمان‌ها ایجاد می‌کند، مثل نام سیدحسن نصرالله، را در کنار تروریست‌ها قرار دادند، کسی که در دفاع از عالم عربی مهم‌ترین دشمن عالم عربی را شکست داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به تبلیغات دشمنان گفت: هرکس که با جریان حزب‌الله بود، اعم از سنی و غیرسنی را مزدوران ایران، نامیدند. این انتخابات زیر بار این آوار و ۲۰۰ میلیون دلار پولی که سعودی صرف کرد، برگزار شد.

وی افزود: کرمان خودمان ۱۰، ۱۵ برابر بزرگ‌تر از لبنان است و خرج کردن ۲۰۰ میلیون دلار در یک محیط کوچک در یک محدوده زمانی کوتاه، کار ساده‌ای نیست. اما نتیجه چه شد؟ نفر اول شهر بیروت برای اولین بار در تاریخ لبنان یک شخصیت منتسب به حزب‌الله و البته شیعه شد.

سلیمانی تصریح کرد: تاکنون فقط حزب‌الله نماینده مقاومت بود ولی از این به بعد همه اعضای پارلمان نماینده مقاومت خواهند بود .

لاریجانی کار خودش را کرد

رضا سراج

پذیرش کنوانسیون پالرمو، یکی از شروط پذیرش FATF است. بنابراین با این اقدام لاریجانی و مجلس، عملا یک گام برای تصویب FATF در کشور برداشته شد.

 «رضا سراج» در کانال خود در پیام رسان سروش در خصوص تصویب «کنوانسیون پالرمو» نوشت:

لاریجانی کار خودش را کرد و با رای نمایندگان مجلس، پیوستن ایران به «کنوانسیون پالرمو» درصحن علنی مجلس تصویب شد.

«کنوانسیون پالرمو» معاهده ملل متحد برای مقابله با جرایم سازمان یافته فرا ملی است که در سال ۲۰۰۰ مورد پذیرش مجمع عمومی سازمان ملل قرار گرفت و تاکنون ۱۸۰ کشور به عضویت آن در آمده‌اند. مطابق با مصوبات کنوانسیون پالرمو، گروه‌های مقاومت از جمله حزب الله در لیستگروه‌های تروریستی قرار گرفته‌اند. از این رو کشورهای امضا کننده این کنوانسیون به مقابله با گروه‌های مقاومت ملزم می‌گردند.

پذیرش کنوانسیون پالرمو، یکی از شروط پذیرش FATF است. بنابراین با این اقدام لاریجانی و مجلس، عملا یک گام برای تصویب FATF در کشور برداشته شد تا خود تحریمی و برجام منطقه‌ای را زمینه‌سازی کند.

بازوی جاسوسی و نفوذ انگلیس در جهان را بشناسید+تصاویر

پرونده

به‌دست آوردن یک برآورد جامع از وضعیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جوامع مختلف برای کار روی فرهنگ، اقتصاد و . . . یک روش جاسوسی است. کشورهای بیگانه معمولاً بنابر اهداف خودشان، امروزه همین کار را در خط سیر فعالیت‌های امنیتی، جاسوسی و حتی براندازانه، انجام می‌دهند.

پیش از این، این اقدامات در قالب شیوه‌های ابتدایی مانند آمارگیری و سرقت اطلاعات و . . . انجام می‌شد اما امروزه شیوه‌های بسیار مدرن‌تری به‌کار گرفته می‌شود؛ یکی از این شیوه‌ها، استفاده از پوشش مؤسسات بین‌المللی آموزشی و عام‌المنفعه با رنگ‌وبوی حمایت از حقوق بشر و به‌ویژه حقوق زنان و کودکان و گاهی هم در قالب مشاوره‌های اقتصادی و حل معضلات اجتماعی و زیست‌محیطی است.

 بیشتر بخوانید:

رزمایش تاکتیکی «ذوالفقار۹۷» برگزار شد

رزمایش تاکتیکی «ذوالفقار۹۷» برگزار شد

رزمایش تاکتیکی روی نقشه «ذوالفقار۹۷» ویژه دانشجویان دوره ۲۸ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز شنبه 19 خرداد در این دانشگاه برگزار شد.

امیر حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رزمایش مشترک به مدت ۵ روز و با هدف ارتقای سطح آمادگی رزمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با ترتیب و توالی اعمال فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمطراز برگزار شده است.

وی همچنین تصریح کرد: رزمایش روی نقشه یکی از مهم ترین انواع تمرینات تاکتیکی در سطح دانشگاه ها و مراکز آموزش نظامی جهان بوده و عبارت است از ارائه یک وضعیت نظامی در روی نقشه یا کالک عملیاتی و خواسته هایی که مستلزم تهیه برآوردها، اخذ تصمیمات، تهیه طرح ها و صدور دستورات مقتضی توسط فرماندهان یا افسران ستاد است.

امیر ولی‌وند در ادامه افزود: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در راستای اوامر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این رزمایش و ارائه الگوهایی از تاکتیک‌ها و ابزارهای نبرد ناهمطراز در پی آن است که دانشجویان دوره فرماندهی و ستاد را با نحوه مقابله با نیروهای فرامنطقه ای آشنا نموده و زمینه ارتقای دانش عملیاتی آن ها را در به کارگیری روش های نوین نبرد فراهم سازد.

انتهای پیام/