برای داشتن شکمی تخت، این اسموتی‌ها را بنوشید

مصرف اسموتی‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند که شکمی صاف داشته باشید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسموتی نوعی نوشیدنی مغذی است که می‌توان به عنوان میان وعده هم از آن استفاده کرد. اسموتی اصولا از مخلوط انواع میوه و سبزیجات تهیه می‌شود. برای تهیه آن به غذاساز یا مخلوط کن نیاز دارید.

میوه یا سبزیجات را داخل غذاساز بریزید و پس از خرد شدن تکه‌های یخ را اضافه کنید تا خرد و پوره شوند. اسموتی یکی از راه‌های ساده برای اضافه کردن میوه به برنامه غذایی افراد و مخصوصا کودکان است.

 اگر شما هم به دنبال این هستید که شکمتان را کوچک کنید، این اسموتی‌های میوه خوشمزه پر از MUFA برای کاهش وزن و داشتن شکمی صاف به شما کمک خواهند کرد! هم خنک و طراوت بخش هستند و هم نابود کننده چربی‌های دور شکم!

اسموتی‌ها سالم هستند، سریع و آسان آماده می‌شوند و سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان‌ها هستند، علاوه بر این‌ها این دستور العمل‌ها نه تنها حاوی مقادیر متنوعی از میوه‌های تازه هستند بلکه حاوی MUFA‌ها (اسید‌های چرب اشباع نشده) هستند.  اسیدهای چرب اشباع نشده مواد اصلی رژیم غذایی شکم تخت هستند که به طور خاص چربی شکمی را هدف قرار می‌دهند.

برای داشتن شکم تخت، این اسموتی‌ها را بنوشید

این اسموتی‌های خوشمزه برای صبحانه، ناهار، و یا یک میان وعده کسانی که به فکر شکمشان هستند ایده آل هستند و هر دستور غذا حاوی حدود ۴۰۰ کالری در هر وعده است.  ادامه مطلب ...

گشت‌وگذار تابستانی در همدان خنک

گشت‌وگذار تابستانی در همدان خنک
 تعطیلات تابستان و فراغت دانش‌آموزان از تحصیل فرصت خوبی است تا جمع خانواده در کنار هم به گردش و مسافرت بروند، شهر تاریخی همدان با جاذبه‌های گردشگری متنوع از جمله آرامگاه ابو علی سینا، آرامگاه بابا طاهر، غار علیصدر، تپه‌های باستانی هگمتانه و آبشار گنج نامه می‌تواند یکی از مقاصد گردشگران برای سفرهای تابستانی باشد.
  ادامه مطلب ...

رویارویی حزب اعتدال و توسعه با سهم خواهی اصلاح طلبان؛

رویارویی حزب اعتدال و توسعه با سهم خواهی اصلاح طلبان؛
اصلاح‌طلبان از فعالیت‌های سیاسی واعظی گلایه‌مندند/ روحانی درباره کابینه به جمع‌بندی رسیده است

جنگ قدرت برای تصاحب کرسی‌های بیشتر از کابینه دولت دوازدهم آغازشده است. اصلاح‌طلبان با پیش‌زمینه بهارستان همسو، خواهان حضور گسترده در کابینه هستند اما حزب اعتدال و توسعه نزدیک‌ترین حزب سیاسی به رئیس‌جمهور مانع از فزون‌خواهی آنان است.

چینش کابینه دولت دوازدهم جهت‌گیری کلان پاستور را نشان خواهد داد. جریان اصلاحات با حمایت تمام‌عیار از حجت‌الاسلام حسن روحانی در فصل رقابت انتخاباتی، دولت اصلاحات را به‌جای اعتدال تمنا می‌کند اما فعالیت حزب اعتدال و توسعه را شمشیر داموکلس بر فراز مطالبات سیاسی خود می‌داند. از آن‌سو حزب اعتدال و توسعه مدعی است که از سال 1378 تا اکنون همیشه مسوولیت گسترش تفکرات حسن روحانی را داشته است و پس از دوران رزم‌در ضیافت بزم،  یاران دیرین بر دوستان مقطعی ارجح هستند.
  ادامه مطلب ...

برای صبحانه بهتر است چه بخورید؟

برای صبحانه بهتر است چه بخورید؟
یک توصیه‌ی کلی که در مورد زمان خوردن صبحانه مطرح است می‌گوید، بهتر است در عرض یک ساعت بعد از بیدار شدن از خواب، صبحانه بخورید تا انرژی مورد نیاز بدن، بعد از یک شب چیزی نخوردن، تأمین شود.

همه‌ی ما شنیده‌ایم که صبحانه، مهمترین وعده‌ی غذایی است و دلایل خوبی هم برای این ادعا وجود دارد. برخی از مطالعات شهودی می‌گویند خوردن صبحانه برای کاهش وزن مفید است، ریسک بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد و می‌تواند مصرف روزانه‌ی ویتامین، مواد معدنی و فیبرتان را افزایش بدهد. معمولاً تأکیدهایی که وجود دارد در این مورد است که برای صبحانه «چه» باید بخوریم، اما اینکه بعد از بیدار شدن از خواب، چقدر باید تا خوردن صبحانه فاصله بگذاریم، بستگی به چند عامل دارد.
  ادامه مطلب ...

رابطه اقتصاد مقاومتی و فن‌آوری‌های نوین

رابطه اقتصاد مقاومتی و فن‌آوری‌های نوین


  حتماً شما هم تابه‌حال چنین جملاتی را بارها شنیده‌اید؛ «با افتخار اعلام می‌کنیم که با عقد این قرارداد، زمینه برای ورود فلان تکنولوژی به کشور فراهم شد» و یا «در قرارداد جدید، شرکت خارجی مجری پروژه موظف است، دانش فنی ساخت را نیز به متخصصین ایرانی انتقال دهد، به این ترتیب ایران اسلامی در جمع چند کشور دارنده این فن‌آوری قرار خواهد گرفت».
  ادامه مطلب ...

در بهار 96 یک میلیون شغل ایجاد شد یا 700 هزار شغل

مارهای متفاوت رئیس جمهور و مرکز آمار ایران؛در بهار 96 یک میلیون شغل ایجاد شد یا 700 هزار شغل/ با این آمار امسال بیکاری ریشه کن می‌شود؟+جدول

براساس گزارش مرکز آمار ایران، در سه ماه فصل بهار 96 حدود یکی میلیون شغل در کشور ایجاد شده و این در حالی است که رئیس جمهور آن را حدود 700 هزار شغل عنوان کرده است که با این روند آماری، تا پایان سال ریشه بیکاری خشکانده می‌شود
به گزارش الف؛ مرکز آمار چکیده نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در بهار ۱۳۹۶ روز گذشته اعلام کرد که براساس آن نرخ بیکاری در فصل اول سال جاری نسبت به فصل بهار و زمستان سال گذشته به ترتیب 0.4 و 0.1 درصد افزایش یافته بود.
  ادامه مطلب ...

شهردار پایتخت شهریور انتخاب می‌شود

عضای شورای جدید شهر تهران به الف خبر دادند

شهردار پایتخت شهریور انتخاب می‌شود/ اعضای شورای حق خروج را ندارند/محسن هاشمی شهردار نمی‌شود
منتخبان شورای شهر تهران در خصوصی انتخاب شهردار پایتخت گفتند: شهردار ساختمان بهشت تا 2 ماه آینده انتخاب خواهد شد؛ نه پایان هفته و اعضای شورا حق ترک شورا را ندارند.
به گزارش خبرنگار الف؛ صبح امروز همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور با حضور وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد.

با توجه به موضوع انتخاب شهردار تهران که دستور کار شورای جدید شهر تهران است و این روزها در مورد کلیددار ساختمان خیابان بهشت اخبار متعددی از شنیده تا حاشیه منتشر می‌شود. خبرنگار الف در حاشیه همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای، با اعضای شورای جدید شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار پایتخت گفتگو کرد.



  ادامه مطلب ...

قطر در مقابل عربستان عقب نشینی نمی کند

قطر در مقابل عربستان عقب نشینی نمی کند/ پیش بینی تشدید بحران بین دولت های عربی/ ریاض به فکر مجازات بیشتر دوحه است



بحران بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به این زودی ها پایان نمی یابد. به نظر می رسد تنش فعلی بین دولت های عربی و دوحه روز به روز در حال گسترش می باشد و چشم اندازی برای حل و فصل مسالمت آمیز متصور نیست.
  ادامه مطلب ...

توصیه هایی که با رعایت آنها طعم شیرین سفر را می چشید

رفتن به مسافرت یک تجربه عالی برای ایام تابستان و اوقات فراغت است، اما بسیاری از افراد در حین مسافرت و پس از آن دچار بیماری می‌شوند به همین دلیل باید راهکار‌های حفظ سلامتی در سفر را بیاموزیم.

به گزارش حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر قصد رفتن به مسافرت دارید، به‌ویژه اگر مقصد مسافرت شما یک شهر یا کشور جدید است باید مراقبت های لازم برای حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده و دوستانتان را به دقت انجام دهید.

از جمله بیماری های حین سفر می توان حساسیت و مسمومیت غذایی، اسهال و استفراغ، گزدیدگی توسط حشرات،ابتلا به بیماری های عفونی و ویروسی یا با منشاء باکتریایی را نام برد.

در وهله اول برحسب نوع وسیله نقلیه انتخابی خود برای مسافرت اقدامات ایمنی را انجام دهید،فیلتر های ماشین را به موقع عوض کنید، در قطار یا هواپیما تا حد امکان از لمس کردن وسایل خودداری کنید زیرا به دلیل استفاده عده زیادی از افراد از اشیاء درون این وسایل نقلیه امکان ابتلا به بیماری های عفونی وجود دارد.  ادامه مطلب ...

زیباترین و جذاب ترین پشت بام جهان را ببینید

در زیر تصویری زیبا و بی نظیر از زیباترین پشت بام جهان را مشاهده خواهید کرد.

زیباترین و جذاب ترین پشت بام جهان را ببینید+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چیانگ مای جزء یکی از شهرها و جاذبه های گردشگری اصلی تایلند با پیشینه تاریخی غنی به عنوان مرکز فرهنگی، گردشگری و اقتصادی منطقه شناخته می شود. به همین علت در بین گردشگران جهان ارزش بسیار زیادی دارد. 

گفتنی است؛ این شهر در فاصله هفتصد کیلومتری بانکوک و در محدوده رودخانه پینگ واقع شده است.

در فضای مجازی تصویری بی نظیر از یکی از زیباترین پشت بام های جهان در شهر چیانگ مای تایلند  منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.