تلاش MI6 برای جاسوسی از مسلمانان

تلاش MI6 برای جاسوسی از مسلمانان

به بهانه مقابله با حملات تروریستی، انگلیس از خبرچین‌ها برای نفوذ به مساجد و شوراهای مسلمانان استفاده می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان اطلاعات داخلی انگلیس ام‌آی5 به بهانه مقابله با حملات تروریستی از مسلمانان جاسوسی می‌کند.

روزنامه گاردین امروز طی یادداشتی نوشت، سازمان اطلاعات داخلی انگلیس یا همان ام‌آی5 از افرادی استفاده می‌کند که در ماموریت‌های جاسوسی کوتاه مدت مشارکت، به داخل جمعیت مسلمانان وارد می‌شوند و برای این سازمان اطلاعاتی خبرچینی می‌کنند.

بهانه این خبرچینی‌ها مقابله با حملات تروریستی داخلی است که به نام افراطیون اسلامی انجام می‌پذیرد. ام‌آی5 اعلام کرده است، افراد معمولی در سراسر انگلیس به طور موقت استخدام می‌شوند تا اطلاعاتی در مورد افراد خاصی در اختیار این سازمان اطلاعاتی بگذارند. 

 

ادامه مطلب ...

چرا هیچ بانکی در ایران ورشکست نمی شود؟

چرا هیچ بانکی در ایران ورشکست نمی شود؟

معاون قوه قضائیه با طرح این سوال که آیا شما تا به حال شنیده اید که بانکی، احساس ورشکستگی کند؟گفت: اعلام ورشکستگی، مقصر ورشکستگی می خواهد و مدیران بانک باید پاسخگو باشند و فکر می کنم اگر ورشکستگی هم رخ دهد اعلام نمی شود.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدباقر الفت در برنامه تیتر امشب به قانون مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر تشکیل شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و افزود: بر اساس این شورا، قوه قضائیه مرجع هدایت و حمایت کننده سیاست های پیشگیرانه است و آنچه این شورای عالی را با معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه پیوند می دهد، دبیرخانه این شوراست که باید این معاونت تشکیل دهد.

 
ادامه مطلب ...

چربی های شکم را درپاییز آب کنید!

چربی های شکم را درپاییز آب کنید!

چربی‌های شکمی نتیجه عدم تعادل هورمون‌های بدن می‌باشد که می‌توان با مصرف برخی غذاها میزان آن‌ را کاهش داد.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛هیچ فردی از وجود چربی‌های دور شکمی لذت نمی‌برد و همیشه تلاش می‌کند تا آن‌ها را به نحوی آب کند.

همچنین در بسیاری از افراد این قسمت جزء مکان‌هایی است که خیلی زود برآمده شده و خیلی دیر رفع می‌گردد.

بسیاری از افرادی که از این موضوع رنج می‌برند باید بدانند که آب کردن چربی شکمی را تنها از بُعد تناسب اندام نگاه نکنند، چرا که حمل کرن این چربی‌ها همواره برای سلامتی خطرناک بوده و یک شاخص کلیدی برای عدم تعادل هورمونی محسوب می‌گردد.
 
ادامه مطلب ...

ظریف: انتظار می‌رود با پایان مذاکرات پرونده طولانی اتهامات هسته‌ای، مختومه شود

در دیدار با آمانو:
وزیر خارجه ایران گفت: انتظار می‌رود با پایان مذاکرات پرونده طولانی اتهامات بی‌اساس پیرامون ابعاد غیر صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران مختومه شود.
ظریف: انتظار می‌رود با پایان مذاکرات پرونده طولانی اتهامات مختومه شودگزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  "یوکیا آمانو" مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که شب گذشته وارد تهران شده است , صبح امروز با هیات همراه با "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

 در این مذاکرات دو طرف پیرامون ابعاد و روند اجرایی شدن نقشه راه مورد توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی تبادل نظر کردند. 
  
ادامه مطلب ...

ردپای پرسپولیس در اخراج کاظمی

ردپای پرسپولیس در اخراج کاظمی

طبق شنیده‌ها، فرهاد کاظمی سرمربی اخراجی باشگاه راه آهن جانشین برانکو در تیم پرسپولیس می شود.
ردپای پرسپولیس در اخراج کاظمیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر اخراج فرهاد کاظمی از باشگاه راه آهن اهالی فوتبال را غافلگیر کرد، این قطع همکاری درست در زمانی رخ داد که راه آهن با شکست دادن استقلال خوزستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
به هر حال بعد از برکناری کاظمی این شایعه در شهر پیچید که این سرمربی قرار است جایگزین برانکو در تیم پرسپولیس شود، این شایعه یک بار قبل از بازی با فولاد خوزستان هم منتشر شد، همان موقع شاهرودی دستیار کاظمی هم خبر تماس مسئولان پرسپولیس را با کاظمی تایید کرد.
 
برانکو هم چند روز پیش با خبر شد که مسئولان پرسپولیس می خواستند کاظمی یا قطبی را جایگزین وی کنند.
 
حالا با جدایی کاظمی از راه آهن و چهارمین باخت پرسپولیس این گمانه زنی به وجود آمده که اگر امروز پرسپولیس در جام حذفی مقابل ملوان شکست بخورد، اتفاقات تازه‌ای رخ می دهد.
 
خبرهایی از تغییر مدیریتی پرسپولیس هم به گوش می‌رسد.
 
به هر حال باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی برای باشگاه پرسپولیس رخ می دهد.

تغییر ساعت دیدار استقلال تهران-نفت تهران

تغییر ساعت دیدار استقلال تهران-نفت تهران

طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، دیدار استقلال تهران-نفت تهران با پانزده دقیقه تاخیر برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به هماهنگی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دیدار تیمهای استقلال تهران-نفت تهران دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور که در تاریخ 30 شهریور 94 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود به جای ساعت 18:30 در ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.

جام حذفی فوتبال؛

جام حذفی فوتبال؛
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود، در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم پرسپولیس میزبان ملوان‌انزلی است.
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز سه دیدار برگزار می‌شود که سرخ‌پوشان به مصاف انزلی‌ها می‌روند. تیم سیاه‌جامگان پذیرای تیم سایپا است و صبای قم هم میزبان تراکتورسازی است.

**پرسپولیس- ملوان انزلی؛ سرخ‌پوشان در صدد شکار قوهای سپید انزلی
سرخپوشان پایتخت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:35 در ورزشگاه آزادی پذیرای قوهای سپید انزلی هستند. 
 
ادامه مطلب ...

طبق برجام، ایران به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را اجرا خواهد کرد

طبق برجام، ایران به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را اجرا خواهد کرد

مدیرکل آژانس بین‌المللی هسته‌ای گفت: طبق برجام، ایران به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را اجرا خواهد کرد.
طبق برجام، ایران به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را اجرا خواهد کردبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت؛ "یوکیا آمانو" مدیرکل آژانس بین‌المللی هسته‌ای با حضور در مجلس شورای اسلامی در نشستی بااعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: خوشحالم چنین فرصتی در اختیار من قرار گرفت تا در خدمت نمایندگان مجلس ایران باشم. فرصت پیش آمده برای تعامل در مسئله مهم هسته ای بسیار مهم است چرا که ما نیازمند گفتگو با هم هستیم.

 
ادامه مطلب ...

یدئولوژی شیطانی (1)

Description: RSSایدئولوژی شیطانی (1)

ایدئولوژی شیطانی (1)

نویسنده: حمید رضا مظاهری سیف

(بررسی علل جذب و گرایش به فرقه های شیطانی)

 

مقدمه

امروزه در تمام کشورهای دنیا جوانانی دیده می شوند که سر و وضع عادی ندارند و سعی میکنند طوری لباس بپوشند و خود را آرایش کنند که وحشتناک به نظر برسند. این افراد خود را شیطان گرا یا شیطان پرست معرفی کرده و از نمادها علائم خواص استفاده می کنند. پرسش اصلی ما این است که چرا گروهی به فرقه های شیطانی جذب می شوند و علل گرایش آنها چیست؟
در این تحقیق میکوشیم با رویکردی همه جانبه به موضوع بپردازیم و با روش ترکیبی کتابخانه ای میدانی به پرسش تحقیق پاسخ دهیم. از این جهت روش تلفیقی را استفاده کردیم که خیلی از این جوانان به ابعاد و مبانی کاری که انجام می دهند آگاه نیستند و پژوهش میدانی به تنهایی پاسخ روشنی به دست نمی دهد. همچنین کار کتابخانه ای محض هم مفید نیست زیرا باید به علل موثر و واقعی که این افراد را تحت تاثیر قرار داده پی برد و تنها راه دست یابی به این مطلب گفتگو با خود آنهاست.
در این تحقیق به چند علت اساسی و مجموعه ای از ارزشها که در ایدئولوژی شیطانی مطرح می شود دست یافتیم که با مستند کردن آنها به منابع و نقد ارزشهای شیطانی تحقیق را پایان می دهیم.

 

ادامه مطلب ...

پنتاگون" از نیروی دریایی سپاه می‌ترسد + تصاویر

پنتاگون" از نیروی دریایی سپاه می‌ترسد + تصاویر

"پنتاگون" از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به 3 دلیل می‌ترسد.
"اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا از گذشته تاکنون همواره  نیروهای مسلح ایران را تهدید می‌کند و این در حالیست که دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران گفت: پنتاگون هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. البته باید دانست که نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه همواره برای نبرد آماده هستند؛ و هرگونه حمله‌ای پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت. 
 
ادامه مطلب ...