کدام موشک انصارالله کشتی جنگی «سوئیفت» را نابود کرد؟

اخیرا هم کشتی جنگی "سوئیفت" ارتش امارات توسط انصار الله منهدم شد که برخی منابع می گویند این اقدام کار یکی از موشک های ضد کشتی یمنی هاست.
کدام موشک انصار الله کشتی جنگی به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش و انصار الله یمن تاکنون توانسته اند ضربات ویرانگری را بر رژیم سعودی و هم‌پیمانانش وارد آورند.

یکی از این ضربات، حملات موشکی نیروهای یمنی با ناوهای جنگی ائتلاف سعودی بوده است. اخیرا هم کشتی جنگی "سوئیفت" ارتش امارات توسط انصار الله منهدم شد که برخی منابع می گویند این اقدام کار موشک های "سی- 802 " است.
  ادامه مطلب ...

روایت انهدام نخستین جنگنده «میگ 25» بدست خلبان ایرانی


به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر خلبان شهرام رستمی نخستین شکارچی جنگنده «میگ 25» در جهان است. این خلبان نیروی هوایی ارتش از جمله رکورد داران تکخال زن ایران است. این پیشکسوت نیروی هوایی ماجرای شکار میگ 25 را این گونه روایت می‌کند:


« اواخر سال 1361، مسئولیت فرماندهی یکی از پایگاه‌های هوایی  که سهم عمده‌ای در حفاظت از آسمان میهن اسلامی داشت  به من سپرده شد. این پایگاه، علاوه بر تامین پوشش هوایی مناطق مرکزی و جنوب کشور، مأموریت حراست از پهنه نیلگون خلیج فارس را نیز عهده دار بود. اسکورت کاروان کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها در مسیر پایانه‌های نفتی و بنادر شمال غرب خلیج فارس نیز از جمله مسئولیت‌های هواپیماها «اف 14 » این پایگاه به شمار می‌آمد.  استفاده گسترده از میگ 25 برای شناسایی

  ادامه مطلب ...

با گروه خونی خود شخصیت خود را بهتر بشناسید


به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر کدام از افرادی که با آنها زندگی می‌کنیم و از دور و نزدیک با ما در ارتباط اند و به نوعی نفس می‌کشند و در قید حیات اند، خصوصیات اخلاقی مختلفی دارند و به عنوان مثال با خوردن بعضی از غذاها حالشان بهتر و برعکس بعضی از غذاها برایشان ناسازگار است. این اختلاف‌ها را شاید بشود از دیدگاه‌های متفاوت بررسی کرد و علت و ریشه آنها را در علم پزشکی جستجو کرد اما اینبار نگاهی متفاوت می‌اندازیم به ارتباط گروههای خونی افراد و خصوصیات اخلاقی و رفتاری آنها تا یکبار دیگر به عظمت خلقت خداوند پی ببریم.
  شخصیت هایی که در گلبول های خون پنهان هستند 
فودازی با بیان خصوصیات گروههای خونی گفت: گروه خونی A معمولا افرادی خوش‌بین و نیرومند هستند و استعداد آنها در محاسبات بی‌نظیر است، معمولا دچار عصبانیت و رفتار‌های خشن نمی‌شوند و آرامش خود را حفظ می‌کنند اما گروه خونی B غیرقابل پیش‌بینی هستند، پشتکار و اراده قوی آنها کاملا به اثبات رسیده است. گروه خونی AB محتاط اند و رفتار‌های محافظه‌کارانه دارند، گروهی هستند که منطق آنها مثال زدنی است و در آخر گروه خونی O که انسان‌های مهربان و بخشنده هستند و البته بسیار اجتماعی و سیاستمدار که مثبت اندیش هستند و افسوس گذشته را نمی‌خورند.
  
ادامه مطلب ...

پرواز جنگنده‌های "سوخو 24" و "میگ 29" در رزمایش فداییان حریم ولایت

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت نهاجا گفت: امروز جنگنده‌های "سوخو 24" ، "میگ 29" در منطقه "انارک" و "نائین" به پرواز درمی‌آیند.
پرواز جنگنده‌های امیرسرتیپ دوم خلبان "مسعود روزخوش" سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت نهاجا در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه روز سوم رزمایش نهاجا اظهار داشت: ما آنچه که در دو روز گذشته ارزیابی کرده‌ایم امروز با استفاده از تسلیحات جنگی عملیاتی خواهیم کرد.

وی افزود: امروز جنگنده‌های "سوخو 24 " در منطقه "انارک" و "نائین" به پرواز درمی‌آیند و با مهمات هوشمند اهداف از پیش تعیین شده را هدف قرار خواهند داد.
  ادامه مطلب ...

تاثیر فضای مجازی بر خانواده

استفاده نادرست و بی رویه از فضای مجازی، سردی، خستگی و حس بی رغبتی نسبت به کانون خانواده را به همراه دارد.
علی ملازمانی روانشناسی و مشاوره خانواده در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: افراد در فضای مجازی به دنبال آرمان های خود می گردند که همین عامل منجر به افزایش آمار طلاق به دلیل استفاده از شبکه های اجتماعی شده است.

وی تصریح کرد: خود واقعی در فضای مجازی وجود ندارد، معمولا افراد در فضای مجازی به دنبال کسانی هستند که نزدیک به آرمان ها و معیار های آنها باشند و معمولا خودشان را نیز با شخصیت آرمانی به دیگران معرفی می کنند.
 
ادامه مطلب ...

چرا برخی کودکان دزدی می کنند؟

یک کارشناس مشاوره و راهنمایی گفت: والدین به عنوان اولین الگوی دیداری کودک باید مراقب رفتارهای خود باشند.
محمدحسین قلی‌زاده کارشناس مشاوره و راهنمایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دزدی برخی کودکان گفت: واژه دزد یعنی برداشتن وسایل شخص دیگری بدون اینکه او اجازه داده باشد، گاهی با این صحنه روبرو می‌شویم که کودک بدون اینکه قصد شخصی داشته باشد، وسایل افراد دیگر را برداشته و به خانه می‌آورد و پدر و مادر با دیدن چنین صحنه‌ای بسیار خشمگین شده و معمولا با تندی با کودکشان برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: مهمترین نگرانی خانواده‌ها این است که عادت به برداشتن لوازم دیگران به وسیله کودک در آینده نیز تکرار شود، اما باید خانواده‌ها به این نکته توجه داشته باشند که بچه‌ها در سنین مختلف و به دلایل گوناگون، ممکن است به وسایل دیگران دستبرد بزنند، این دلایل به حدی با یکدیگر تفاوت دارند که دیگر اسم همه این کارهای به ظاهر مشابه را نمی‌توان «دزدی» گذاشت.
  
ادامه مطلب ...

بازسازی باند پایگاه نظامی "تیاس" ارتش روسیه؟ + تصاویر

وبگاه المصدر نیوز مدعی شده که تصاویر ماهواره ای نشان می دهد فرودگاه روسیه در شرق سوریه در حال بازسازی و نوسازی است.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش روسیه عمدتا از دو پایگاه نظامی "حمیمیم" و "طرطوس"  برای حمله به تروریست های تکفیری استفاده می کند.بازسازی باند پایگاه نظامی

نیروی هوایی ارتش روسیه از اکتبر سال 2015 میلادی عمدتا از پایگاه "طرطوس" و پس از آن از پایگاه هوایی "حمیمیم" علیه مواضع تروریست ها در "لاذقیه" ، "ادلب" ، "حلب" و ... استفاده کرده است.
 
ادامه مطلب ...

خارج کردن زنان داعشی از موصل/ تسلط کامل ارتش عراق بر حمدانیه/ انفجار 3 ساختمان دولتی در موصل

تحولات روز سوم عملیات آزادسازی موصل را در اینجا مشاهده کنید.
پاسخ رزمندگان عراقی به اظهارات پوچ اوباما درباره غول پوشالی داعشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق، عراقی‌ها از سخنان باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر اینکه نبرد موصل «دشوار» خواهد بود به خشم آمده‌اند و با انتشار تصاویر اجساد اعضای گروه تروریستی داعش در شبکه‌های اجتماعی، پاسخ اوباما را می‌دهند. 

بر اساس این گزارش، رزمندگان نیروهای بسیج مردمی و نیروهای امنیتی در پاسخ به سخنان اوباما مبنی بر اینکه نبرد آزادسازی موصل «دشوار» و بین نیروهای عراقی و داعشی‌ها «تعقیب و گریز» خواهد بود، تصاویر اجساد ده‌ها تروریست داعشی را در یکی از مناطق عملیات نظامی که در نخستین روز عملیات آزادسازی موصل به هلاکت رسیدند منتشر کردند. 
 
ادامه مطلب ...

سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران همکاری می‌کنند/

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
 
ادامه مطلب ...