مؤثرترین نسخه‌های گیاهی برای تقویت ریشه مو

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی در خصوص رایج‌ترین عوامل ریزش مو و راهکارهای جلوگیری از آن توضیحاتی را ارائه داد.

ریزش موی خود را با این ترکیب گیاهی متوقف کنید/ مؤثرترین نسخه‌های گیاهی برای تقویت ریشه موبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سفیدی و ریزش مو‌ها یکی از مشکلات عمده افراد به شمار می‌رود البته با افزایش سن احتمال سفید شدن و ریزش مو‌ها بیشتر می‌شود؛ در این جا راهکارهایی پیشنهاد می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توان این روند را به تاخیر انداخت.

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی در خصوص عوامل موثر در ریزش و سفیدی مو‌ها بیان کرد: حالات روحی و عاطفی مانند ترس، استرس، مصرف کافئین و الکل، استعمال سیگار (سبب نرسیدن خون به فولیکول مو می‌شود)، اختلالات هورمونی (که در زنان در مقایسه با مردان بیشتر است) و سابقه ارثی و خانوادگی از عوامل تاثیرگذار در ریزش و سفیدی مو‌ها محسوب می‌شوند. 
 
ادامه مطلب ...

با این نکات کلیدی انرژی بدن‌تان را تا پایان ماه رمضان حفظ کنید

برای داشتن انرژی بادوام تر تا پایان ماه رمضان، باید به کیفیت غذای سحری توجه ویژه داشت. وعده سحری ضروری است زیرا مانع از گرسنگی شده و توان تحمل شما را در طول روز افزایش می دهد.

در روزهای باقی مانده تا پایان ماه رمضان چگونه روزه داری کنیم؟
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان علاوه بر آثار روحی و معنوی، اثرات جسمانی ارزشمندی دارد و بدون شک زمانی می توان از تاثیرات مثبت روزه بهره مند شد که تغذیه زمان افطار و سحر منطبق با رژیم متعادل و متنوع باشد.
  
ادامه مطلب ...

از تعویق رای‌گیری سنا برای تحریم‌های ضد ایرانی تا زندگی ابوبکر بغدادی و بمب ساعتی جنوب شرق آسیا+تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برگزیده اخبار بین‌الملل مورخ بیست و سوم خرداد 1396 را با کلیک برروی لینک آنها بخوانید.


در بحبوحه تنش‌های ایجاد شده در منطقه خلیج‌فارس، عربستان سعودی و متحدانش بیش از هر زمان دیگری برای عادی‌سازی روابطشان با اسرائیل آمادگی دارند.

از تعویق رای‌گیری سنا برای تحریم‌های ضد ایران تا زندگی ابوبکر بغدادی و بمب ساعتی جنوب شرق آسیا+تصاویر
 
ادامه مطلب ...

عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای چه مزیتهایی دارد؟

سازمان همکاری‌های شانگهای توسط رهبران چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان با هدف برقرار کردن موازنه در برابر نفوذ آمریکا و ناتو در منطقه، پایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان همکاری شانگ‌های سازمانی "میان‌دولتی" است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل شده‌ است. این سازمان در سال ۲۰۰۱ توسط رهبران چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان با هدف برقرار کردن موازنه در برابر نفوذ آمریکا و ناتو در منطقه، پایه‌گذاری شد. دو کشور "چین" و "روسیه" نقش اصلی و تعیین کننده را این سازمان بازی می‌کنند.

سازمان همکاری شانگهای در حقیقت ترکیب جدید سازمان «شانگهای ۵» است که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شده بود، ولی نام آن پس از عضویت ازبکستان به «سازمان همکاری شانگهای» تغییر کرد. علاوه بر اعضای اصلی، ابتدا مغولستان در سال ۲۰۰۴ و یک سال بعد ایران، پاکستان، هند و افغانستان در سال ۲۰۱۲ و پس از آن بلاروس به عنوان عضو ناظر به سازمان ملحق شدند.


عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای چه مزیتهایی دارد؟

 
ادامه مطلب ...

بیماری خطرناکی که جان مردان را تهدید می کند/علائم هشدار دهنده سرطان پروستات

متخصصان به مردان توصیه می کنند به برخی از علائم و نشانه های سرطان که با بی توجهی از کنارشان می گذرند اهمیت دهند تا عواقب مرگبارش گریبان شان را نگیرد.

دو سوم مردان از خطرات سرطان پروستات مطلع نیستندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۶۶ درصد از مردانی که به صورت خانوادگی سابقه‌ سرطان پروستات در آن‌ها وجود دارد از خطرات و نحوه‌ برخورد با این بیماری اطلاعات کافی را ندارند.

هر ساله حدود ۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر در انگلستان به سرطان پروستات مبتلا می‌شوند به گونه‌ای که می‌توان گفت از هر ۸ مرد یک نفر به این بیماری مبتلا می‌شود.

طبق آمار‌های به دست آمده، ۹۹ درصد از مردانی  که مبتلا به این بیماری می‌شوند تا ۱۰ سال توانایی زنده ماندن را دارند، اما اگر بیماری دیرتر تشخیص داده شود میزان بقا این افراد به ۲۲ درصد می‌رسد و ضرورت دارد مردان بالای ۵۰ سال باید هر چند ماه یک بار آزمایش PSA را انجام دهند.
 
ادامه مطلب ...

مجلس در حوزه برجام ضعف های مهمی از خود به جا گذاشته است

تغییر تیم هسته ای باید صورت گیرد زیرا عملکرد مناسب و مثبتی برای کشور نداشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  « بررسی نامه وزیر خارجه کشورمان به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا» موضوع گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در 23 خرداد ماه بود که ناصر هادیان و فواد ایزدی از اساتید روابط بین الملل دانشگاه تهران به بحث و گفتگو پیرامون آن پرداختند.

در ابتدای این بحث ناصر هادیان با بیان اینکه از جزئیات نامه وزیر خارجه کشورمان به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اطلاعی ندارد گفت: انتظاراتی از اجرای برجام داشتیم که بسیاری از آن ها هم به جا بود اما این انتطارات برآورده نشده و طبیعی بود وزیر خارجه کشورمان نامه ای به خانم موگرینی بنویسد.
  ادامه مطلب ...

صعود ایران به جام جهانی، مقتدرتر از همیشه

دیدار تیم های ایران و ازبکستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود.

     با نتیجهایران 2 - ازبکستان صفر/صعود ایران به جام جهانی، مقتدرتر از همیشه           پایان یافت.و با این نتیجه به جام جهانی 2018 روسیه راه یافت

ایران یک - ازبکستان صفر/آغاز جدال ایران برای به دست آوردن بلیط روسیه

سالن شبیه‌ساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

سالن شبیهساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

 ؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، عصر امروز امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش سالن شبیه ساز تیراندازی که توسط گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شده بود را افتتاح و برای بهره برداری به تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول (ص) تحویل داد.
 
امیر دریادار دوم فیلیه فرمانده تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول(ص) در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شعار سال نیروی دریایی راهبردی ارتش مبنی بر لزوم ارتقا سطح آموزش کارکنان که توسط امیر دریادار سیاری به تمامی یگان‌های تحت امر ابلاغ کرده‌اند, سالن شبیه‌ساز تیراندازی به ابعاد 15 در 20 متر مربع با حمایت‌ها و پشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی و به اهتمام  گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شد.
 
وی افزود: خط آتش این سالن قابلیت تمرین تیراندازی با انواع سلاح ها اعم از آر پی جی 7, ژ 3, تیربار گرینوف, دوشکا و اسلحه تندر را دارد.

کاریکاتور/ آقای مذاکره !!!

انتشار کلیپی از سخنرانی «غلامحسین کرباسچی»، از اعضای شاخص حزب کارگزاران و از حامیان شناخته شده دولت اعتدال، در مراسم افتتاح ستاد یکی از نامزدها در اصفهان، واکنش های بسیاری را در عرصه عمومی برانگیخته است که در این میان احساس خشم و نفرت از این میزان بی غیرتی، توهین و البته بلاهت و حماقت سیاسی وجه غالب این واکنش ها بوده است. در این کلیپ می بینیم که کرباسچی با لحنی تمسخر آمیز و ریشخند کننده به بحث حضور و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و به ویژه بحث فراسیاسی و اعتقادی «مدافعان حرم» می تازد

کاریکاتور/ آقای مذاکره !!!

سناتور جمهوری‌خواه: چرا ایران را تحریم می‌کنیم ولی عربستان را نه؟!

سناتور جمهوری‌خواه: در تحریم ایران تجدید نظر کنید/ عربستان هم مستحق تحریم است

"رند پال" سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی در یادداشتی از سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران و عربستان انتقاد کرد.

  زمانیکه به تحریم‌های جدید ایران نگاه می‌کنم، در می‌یابم تمام دلایل این تحریم‌ها درمورد عربستان نیز صدق می‌کند، پس چرا ما عربستان را تحریم نمی‌کنیم؟ به عنوان مثال، عربستان هم موشک‌های بالستیک "دانگ فنگ 3s" در اختیار دارد که به سمت تهران و تل‌آویو نشانه رفته‌اند.