تیمهای کشتی ایران و آمریکا وارد کرمانشاه شدند + عکس

تیمهای کشتی ایران و آمریکا وارد کرمانشاه شدند + عکس
تیمهای ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا برای حضور در رقابت های جام جهانی، وارد شهر کرمانشاه شد.
به گزارش ایسنا، اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا، برای شرکت در این مسابقات لحظاتی پیش وارد شهر کرمانشاه شدند.، تیم ایران در این رقابت ها در گروه B با تیم های ترکیه، هند و مغولستان هم گروه است.
آمریکا نیز با تیمهای روسیه، گرجستان و آذربایجان در یک گروه قرار دارد. 
 
ادامه مطلب ...

آغاز عقب نشینی ترامپ از وعده های انتخاباتی

آغاز عقب نشینی ترامپ از وعده های انتخاباتی/ آیا رئیس جمهور آمریکا استیضاح می شود؟
حدود سه هفته از آغاز به کار ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده می گذرد. در طول حدوداً بیست روزی که از به قدرت رسیدن وی می گذرد ترامپ در پی عملیاتی کردن وعده ها و سیاست های انتخاباتی خود بوده است. سیاست ها و درخواست هایی که بواسطه عدم آشنایی ترامپ با واقعیات عرصه سیاسی و عدم اطلاع از نهادها و سازوکارهای اجرایی در کارزار انتخاباتی وعده داده شدند و در حال حاضر بعید است که به سادگی و بدون پرداخت هزینه سنگین نیز عملیاتی شوند.آغاز عقب نشینی ترامپ از وعده های انتخاباتی 
http://i2.cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/161215111807-trump-xi-jinping-slipt-getty-exlarge-169.jpg
 
ادامه مطلب ...

قهوه خام؛ معجزه لاغری هزاره جدید/ عفونت زدایی به سبک سنتی

قهوه خام؛ معجزه لاغری هزاره جدید/ عفونت زدایی به سبک سنتی

کارشناسان تغذیه بر این باورند قهوه سبز یا قهوه خام نقش موثری در کاهش وزن و از بین بردن عوامل باکتریایی دارد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس تحقیقات پژوهشگران مصرف نوشیدنی حاوی قهوه سبز اثرات درمانی منحصربفردی بر سلامت بدن دارد، برای مثال سبب لاغری و کاهش وزن شده، قند خون را در بیماران دیابتی کنترل می کند، باعث کاهش فشار خون بالا می شود، از ابتلا به آلزایمر در افراد جلوگیری می کند و همچنین عفونت های دارای منشاء باکتریایی را در بدن از بین می برد.

قهوه سبز همان دانه قهوه معمولی است که هنوز بو داده نشده و به اصطلاح خام است. برای تهیه نوشیدنی قهوه این دانه ها را در حرارت تفت داده تا قهوه ای رنگ شوند، طعم و رنگ خاص قهوه نیز از همین جا ناشی می شود.

 
ادامه مطلب ...

میزان شیوع سرطان در ایران تا سال 2030

میزان شیوع سرطان در ایران تا سال 2030

پژوهشگر علوم و فنون هسته‌ای از آمار تکان‌دهنده شیوع سرطان در ایران تا سال 2030 خبر داد.

شهاب شیبانی پژوهشگر علوم و فنون هسته ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار منتشره از سوی سازمان بهداشت جهانی در سال 91 حدود 85 هزار نفر در ایران به بیماری سرطان مبتلا شدند و 50 هزار نفر به دلیل این بیماری فوت کردند.

وی ادامه داد: بر اساس تخمین های زده شده تا سال 2030 این آمار به دو برابر خواهد رسید.

 
ادامه مطلب ...

دلداری علی پروین به سرخ پوشان

دلداری علی پروین به سرخ پوشان+اینستاپست

علی پروین در صفحه اینستاگرام خود نسبت به باخت روز گذشته تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی سابق تیم پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود با انتشار متنی به هواداران این تیم دلداری داد.
پروین نوشت:"فدای سرتون انشاالله با درایت مدیریت و کادر فنی و حمایت هواداران قهرمانیم."
گفتنی است؛ استقلال در دیدار روز گذشته خود موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و شاگردان منصوریان با برد دیروز توانستند بیست و پنجمین برد استقلال را در تاریخ شهرآورد رقم بزنند. ۲۱ برد هم برای پرسپولیس ثبت شد تا دوباره فاصله به عدد ۴ برسد.

دلداری علی پروین به سرخ پوشان+اینستاپست

افزایش قیمت در کمین مسکن

افزایش قیمت در کمین مسکن/ قیمت‌های بازار مسکن غیرواقعی هستند/ تاقیمت زمین کاهش نیابد، شاهد رونق نخواهیم بود

خروج بازار مسکن از رکود، افزایش قیمت ها را به دنبال خواهد داشت و احتمال رونق در این بخش در سال 96 دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  حدود چند سالی می شود که یکی از حوزه های سود آور کشور از معضل رکود رنج می برد و تا کنون هیچ راهکاری نتوانسته برای برون رفت از این وضعیت اقدام مثبتی داشته باشد.

خروج بازار مسکن از رکود افزایش قیمت ها در این بازار را به دنبال خواهد داشت چرا که خروج از رکود از طریق تزریق منابع مالی به این بازار و نیز ساخت و سازهای جدید تحقق می یابد و این عوامل جهش قیمتی در این بخش را در پی خواهند داشت. 
 
ادامه مطلب ...

میوه های ممنوعه با ترفند جدید به بازار عرضه شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهاجران گفت:اخیرا عرضه این میوه در سبد نارنگی داخلی در میدان میوه و تره بار صورت می گیرد.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از فروش نارنگی پاکستانی در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و گفت: اخیرا عرضه این میوه در سبد نارنگی داخلی در میدان میوه و تره بار صورت می گیرد.

وی با اشاره به عرضه مجدد 11 قلم میوه ممنوعه در بازار افزود: از اواسط دی ماه مجددا سر و کله میوه های ممنوعه با قیمت های گزاف در بازار پیدا شد که این امر نگرانی هایی مبنی بر حجم گسترده میوه های قاچاق به همراه دارد.

 
ادامه مطلب ...

جشنواره شکار با عقاب در قزاقستان +تصاویر

جشنواره شکار با عقاب در قزاقستان +تصاویر

مردان قزاقستانی با عقاب‌های خود در جشنواره شکار به شکار روباه رفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، شکار با عقاب رسمی است که مردم قزاقستان حدود 4 هزار سال آن را زده نگه داشته‌اند و هر ساله در جنوب شرقی این کشور، گروه‌هایی به نام برکوچی، عقاب‌های دست‌آموز خود را در آن می‌آورند و به شکار می‌پردازند.

جشنواره شکار با عقاب در قزاقستان +تصاویر

 
ادامه مطلب ...

فغانی: برخی از کارشناس ها، اوج افتخارشان قضاوت در لیگ دسته یک است/ مصدومیت رحمتی جدی نبود

فغانی: برخی از کارشناس ها، اوج افتخارشان قضاوت در لیگ دسته یک است/ مصدومیت رحمتی جدی نبود

داور دربی 84 پایتخت گفت: متاسفانه افرادی در خصوص داوری لیگ برتر نظر می‌دهند که اوج افتخارشان قضاوت در لیگ دسته یک است.

فغانی: برخی از کارشناس ها، اوج افتخارشان قضاوت در لیگ دسته یک است/ مصدومیت رحمتی جدی نبود/ بازیکنان به یکدیگر احترام نمی گذارندعلیرضا فغانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص قضاوت در دربی 84 بیان کرد: طبق قوانین نمی‌توانیم درباره کار خودمان و دیگر داورها نظر دهیم اما خدا را شکر 2 تیم استقلال و پرسپولیس فوتبال خوبی را ارائه دادند و قطعا هواداران از نتیجه به دست آمده راضی هستند.

وی افزود: بازی خوبی بود اما در دقایق پایانی دچار حاشیه شد و دلیل آن هم حساسیت بازی بود. بازیکنان 2 تیم به هم احترام نمی‌گذاشتند و خیلی سریع با یکدیگر درگیر می‌َشدند اگر می‌توانستیم حواشی را از فوتبال جدا کنیم، این دیدار بسیار خوب به اتمام می‌رسید.
 
ادامه مطلب ...

فیصل المقداد درباره آتش‌افروزی‌های جدید اردوغان در منطقه هشدار داد

فیصل المقداد درباره آتش‌افروزی‌های جدید اردوغان در منطقه هشدار داد

معاون وزیر امور خارجه سوریه، درباره تلاش رئیس جمهور ترکیه برای آتش افروزی های جدید در منطقه هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛ فیصل المقداد ، معاون وزیر امور خارجه سوریه، درباره تلاش اردوغان برای آتش افروزی های جدید در منطقه هشدار داد. 

فیصل المقداد با اشاره به عملیات ارتش ترکیه در داخل خاک سوریه، آنکارا را به تعرض به خاک این کشور متهم و بر لزوم بازخواست آن بر اساس قوانین بین المللی تأکید کرد. 

 
ادامه مطلب ...