تصویری که آمریکا از حضور جنگنده‌های روسی در پایگاه هوایی همدان منتشر کرد

تصویری که آمریکا از حضور جنگنده‌های روسی در پایگاه هوایی همدان منتشر کرد
آنچه می بینید تصویر هوایی است که امریکا از پایگاه هوائی شهید نوژه همدان منتشر کرده است که جنگنده های روس اجازه یافته اند برای مبارزه با تروریست های داعش از آن استفاده کنند.

 در این تصویر که متعلق به دو روز پیش(۱۷ آگوست ۲۰۱۶) است و وب سایت موسسه استراتفورد آمریکا آن را منتشر کرده ۴ جنگنده بمب‌افکن روسی سوخو ۳۴ دیده می‌شوند.

نفت سرمایه ملی است قراردادهای نفتی علنی بررسی شود

همزمان با اوج گیری انتقادات نمایندگان مجلس از وزارت نفت درباره بی‌توجهی به نظرات کارشناسان و نادیده گرفتن منافع ملی در مدل جدید قراردادهای نفتی (IPC) و حتی تهیه طرحی دو فوریتی توسط گروهی از منتخبان مردم در خانه ملت برای ورود مستقیم مجلس به این موضوع، دست‌هایی پنهان به جنبش در آمده تا تلاش‌های برخی از نمایندگان مجلس برای عدم تکرار کرسنت‌ها را ناکارآمد کنند و زمینه‌ساز تحمیل «برجام  نفتی» به کشور شوند.
ماجرا از این قرار است ؛ در حالی که همه منتظر بررسی طرح دوفوریتی گروهی از نمایندگان مجلس برای اصلاح ماده 7 قانون وزارت نفت بودند( طرحی که دولت را ملزم می‌کرد برای اجرای مصوبه خود مبنی بر شرایط کلی قراردادهای نفتی تاییدیه مجلس را بگیرد) بهروز نعمتی، یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبر از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت درباره قراردادهای نفتی در روز یکشنبه (31 مردادماه) داد! 
ادامه مطلب ...

دولت تدبیر و امید آشپزی قطارهای ایرانی را هم به خارجی‌ها سپرد!

سایه تهدید بر سرامنیت غذایی مسافران راه‌آهن
دولت تدبیر وامید که ظاهرا علاقه وافری به حمایت از تولیدکنندگان خارجی دارد اخیرا آشپزی قطارهای کشورمان را هم به اتریشی‌ها سپرده تا علاوه بر بی‌اعتنایی به توانمندی داخلی، امنیت غذایی مسافران راه‌آهن هم با تهدید جدی مواجه شده باشد.
عباس آخوندی وزیر راه دولت یازدهم هفته گذشته شاد و خندان در کنار  «فردریش اشتیفت» سفیر اتریش در تهران حضور یافت و این دو به اتفاق هم «کترینگ بین‌المللی دونا» یا همان آشپزخانه خودمان را درقطارهای داخلی با سرآشپزی اتریشی‌ها افتتاح کردند!
 این درحالی بود که تا پیش از این برخی مقامات دولت روحانی به ویژه اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور معتقد بودند ایرانی‌ها قابلیت رقابت در هیچ تکنولوژی و صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی را ندارند که البته با اقدام آقای آخوندی ظاهرا همین آشپزی را هم ایرانی‌ها بلد نیستند و باید از ینگه دنیا آدم بیاوریم!   
ادامه مطلب ...

بمباران اتاق فرماندهی تکفیری‌ها در مرز عراق و سوریه 80 تن از سرکردگان داعش به هلاکت رسیدند

جنگنده‌های ارتش عراق مخفیگاه فرماندهی «داعش» در شهر مرزی «القائم» استان «الانبار» را بمباران کردند و 80 سرکرده این گروه تروریستی را به هلاکت رساندند. 
به گزارش تسنیم، دیروز جنگنده‌های ارتش عراق، طی عملیاتی دقیق و حساب شده، مرکز فرماندهی تروریست‌های داعش را در شهر مرزی القائم بمباران کردند.
در این بمباران، 80 سرکرده داعش کشته شده است.
بسیاری از سران داعش پس از آنکه «فلوجه» در اختیار نیروهای دولتی قرار گرفت، به شهر القائم در نزدیک مرز سوریه فرار کرده‌اند.
القائم در حد فاصل دو شهر مهم «موصل» عراق و «رقه» سوریه قرار گفته است و سران تروریست‌ها با استقرار در شهر القائم، حملات تروریستی در خاک عراق و سوریه را از آنجا مدیریت می‌کنند. 
ادامه مطلب ...

همکاری نظامی ایران و روسیه، آمریکا را تحقیر کرد

یک شبکه خبری آمریکایی با اشاره به تحقیر واشنگتن به‌دلیل همکاری نظامی ایران و روسیه نوشت: آمریکا باید ائتلاف ایران و روسیه را تخریب کند. 
وبگاه شبکه خبری آمریکایی «بلومبرگ» در تحلیلی به قلم «الی لیک» پیرامون خبر حضور بمب‌افکن‌های روسی در ایران برای عملیات در سوریه نوشت: سال‌ها «جان کری» وزیر خارجه آمریکا تلاش کرد تا با کمک روسیه نبرد داخلی سوریه را خاتمه دهد. او ساعت‌های زیادی را صرف دیدار با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود نمود اما هیچ دستاوردی نداشت، بلکه شاهد اعلام روسیه مبنی بر این بودیم که این کشور ماموریت علیه اهداف سوریه را از داخل ایران آغاز کرده است. اقدامی که آخرین دور از تحقیر شدن جان کری بود زیرا به محض برجام، ایران و روسیه دسیسه برای حفظ «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه را آغاز کردند و در این بین روس‌ها مواضع شورشیان تحت حمایت آمریکا در سوریه را بمباران کردند و در ماه ژوئن نیز هواپیماهای روس پایگاه نیروهای ویژه آمریکا و انگلیس در نزدیکی مرزهای سوریه را بمباران کردند. 
ادامه مطلب ...

ما به ‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!

یک مقام بلندپایه کاخ سفید گفت: در صورت لزوم، اقدام‎های لازم در خصوص طولانی شدن نبرد در سوریه اتخاذ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده در پنج سال اخیر از هیج اقدامی برای حمایت از گروه‎های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق فروگذار نکرده است؛ اما به‎ راستی کاخ سفید در پس این پشتیبانی همه جانبه از معارضان افراط‎گرای منطقه به دنبال چه اهدافی است؟ 
وقتی شیطان لب به اعتراف می‎گشاید؛ ما به‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!
 بررسی سیر تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا در سال‎های گذشته حکایت از آن دارد؛ با خروش امواج سهمگین بیداری اسلامی بین ملل عرب منطقه در روزهای پایانی سال2010 ،بطور کلی گرایشی به تفکرات تکفیری - صهیونیستی در جریان این انقلاب‎ها دیده نشد. چرا که هدف مردم منطقه از انقلاب‎های مذکور استقرار یک نظام مردم سالار و مستقل از دولت‎های دست نشانده غرب بود. سلسله تغییرات در عقاید اعراب بپاخاسته بدان معناست؛ ترسیم مدل جدید کشورهای عربی به لحاظ ساختاری با الگوی دلخواه واشنگتن و تل‎آویو کاملا متفاوت است و این ترجمه‎ای روا از اضمحلال فاشیسم 70 ساله رژیم صهیونیستی می‎باشد. 
 
وقتی شیطان لب به اعتراف می‎گشاید؛ ما به‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!
 
بنابراین نظام سلطه به خیال موهوم خود، بکارگیری  عروسک‎های کوکی تروریست را دستور کار خویش قرار داده و به راه‎ اندازی سمفونی جنگ نیابتی مبادرت کردند. حال که نفس جبهه تروریسم دولتی بین‎الملل در مواجهه با سد محور مقاومت به شماره افتاده است؛ سردمداران غربی آن در لکنت زبانی آشکار کاسه چه کنم به دست گرفته و هر دم یک سناریو از زیر میز خود بیرون می‎آورند.

استقبال اسرائیل از نزاع بین شیعه و سنی

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد نزاع شیعه و سنی می‌تواند برخی کشورهای عرب را به سوی اسرائیل بکشاند.

موشه یعلون ضمن یک سخنرانی گفته است: رژیم ایران همچنان به حمایت از سازمان‌های ضد اسرائیلی ادامه می‌دهد و دشمنان ما را تقویت می‌کند.

وی می‌افزاید: «این واقعیت که حکومت‌های عرب سنی در منطقه دارای منافع مشترک بسیاری با اسرائیل هستند، حتی آن کشورهایی که هنوز با اسرائیل پیمان صلح امضاء نکرده‌اند و از جمله امیرنشین‌های عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای عرب شمال آفریقا، امروز که خود را با تهاجم حکومت شیعه ایران روبرو می‌بینند به اسرائیل نزدیک می‌شوند و منافع مشترک به وجود می‌آید.»

البته یعلون به این واقعیت اشاره نکرده است که هیچ مسلمان راستینی- اعم از شیعه و سنی- هرگز نمی‌تواند رژیم کودک‌کش و اشغالگر فلسطین مقدس را که همزمان با حزب‌الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی می‌جنگد و در تجاوزطلبی فرقی میان این گروه‌ها قائل نیست، دوست خود تصور کند اما طبیعتا حساب برخی رژیم‌های مرتجع و ضد مردمی در منطقه از اسلام جداست و اگر میان آنها دوستی و ائتلافی هم شکل می‌گیرد ائتلاف علیه اسلام اصیل (ضداستکباری) است.

نصرالله: در جنگ آینده ما پیروز میدانیم

نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه سال ۲۰۰۶ میلادی را خارج از سنتهای طبیعی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگو با شبکه خبری المنار گفت: پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه سال 2006 میلادی خارج از سنتهای طبیعی بود، و این پیروزی با اراده و یاری و حمایتهای خداوند محقق شد.

وی افزود: نمی‌توان آنچه را در جنگ 33روزه رخ داد توضیح داد، فقط می‌توان گفت که این یک پیروزی الهی بود و وعده‌ای بود از جانب خداوند برای مجاهدان صبور.

دبیرکل حزب‌الله گفت: ایمان ما به پیروزی مبتنی بر ایمان ما به وعده خداوند به مجاهدان بود و من یقین دارم که اگر هر جنگی علیه ما شعله‌ور شود، ما پیروز میدان خواهیم بود.

بخشی از بیانیه ستادکل نیروهای مسلح در سالگرد بازگشت آزادگان


به گزارش مشرق، ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای 26 مرداد سالروز ورود باشکوه و قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن عزیز را که نتیجه استقامت، پایداری و بردباری در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و لبیک به ندای ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) حاصل گشت را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: در مقطعی از تاریخ حساس و درخشان کشور که استکبار جهانی با تهییج و وسوسه شیطانی، عامل خبیث و دست‌نشانده خود در منطقه را بر علیه نظام نوپا و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شوراند، خیل عظیمی از جوانان برومند، مؤمن و انقلابی این سرزمین پهناور در کنار برادران خود در نیروهای مسلح قرار گرفتند و با دفاع جانانه و ایثارگری و پایمردی، دشمن زبون را در رسیدن به اهداف شیطانی و آرزوی پوشالی خود ناکام گذاشتند.....

سازه‌های دیدنی‌ کره شمالی +تصاویر

 یک عکاس فرانسوی از سازه‌های پایتخت کره شمالی شهر پیونگ یانگ عکس‌هایی گرفته است و آن‌ها را در اینترنت به نمایش گذاشت.
 
این تصاویر شامل تصاویری از ساختمان‌ها، آسمان‌خراش‌ها، مکان‌های تفریحی و ورزشی و سینماهای این شهر است.
جاهای دیدنی کره شمالی +تصاویر 
این تصاویر شامل تصاویری از ساختمان‌ها، آسمان‌خراش‌ها، مکان‌های تفریحی و ورزشی و سینماهای این شهر است.
 
ادامه مطلب ...