تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به مصاف سپیدرود رشت می‌رود

تیم فوتبال ذوب‌آهن در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در دیداری سخت به مصاف سپیدرود رشت می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر روز دوشنبه در رشت مهمان سپیدرود است، شاگردان قلعه‌نویی که این روزها جایگزین تیم نفت طلاییه در جام باشگاه‌های آسیا شدند، به‌دلیل کسب نتایج ضعیف و سینوسی به شدت تحت فشار هستند. ذوب‌آهن هفته گذشته مهمان تیم تراکتورسازی بود و در این دیدار به تساوی بدون گل دست یافت.

شاگردان قلعه‌نویی پس از برد پرگل مقابل استقلال خوزستان در هفته ششم این فصل تاکنون در هیچ دیداری پیروز نبوده‌اند و تنها صاحب 4 تساوی و یک باخت شده‌اند. باشگاه ذوب‌آهن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با سرمربی‌گری قلعه‌نویی به‌دنبال قهرمانی بود اما با توجه به نتایج این تیم این امر تا حدود غیرممکن شده است.  ادامه مطلب ...

حضور تماشاگران انگیزه در تیم ایجاد می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور تماشاگران انگیزه در تیم ایجاد می‌کند به طوریکه زمانی که خودم بازی می‌کردم، در دو بازی بدون تماشاگر که به میدان رفتم، حس بدی در بازیکنان هر دو تیم ایجاد می‌کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آگاهی داریم که در دو هفته باقی مانده بازی‌های حساسی داریم و امیدواریم بتوانیم با پیروزی در دیدارهای پیش رو با خیال راحت تری به تعطیلات نیم‌فصل بریم.

وی افزود: هر دو تیم در بازی فردا دچار بحران نتیجه هستند و هر دو تیم بازی‌های خوبی انجام می‌دهند اما در کسب نتیجه ناموفق بوده‌اند و همین کار را برای دو تیم دشوار می‌کند.  ادامه مطلب ...

25 سال با جهانگیری همکار بوده‌ام/ باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه آن را سیاسی‌ کنیم

سردار حقانیان؛

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم زلزله‌زده امروز با مشکلات زیادی مواجه هستند و ما نباید آنها را دچار مشکل کنیم.

 25 سال با جهانگیری همکار بوده‌ام/ باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه آن را سیاسی‌ کنیمبه گزارش گروه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری که به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان غرب کشور به قصر شیرین و سرپل ذهاب سفر کرده است، درباره اظهاراتی که دیروز از وی در فضای مجازی پخش شد، توضیحاتی ارائه کرد.

حقانیان که هم اکنون در منطقه سر پل ذهاب به سر می‌برد، اظهار کرد: روز گذشته بنده به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان در قصر شیرین بودم و در جمع محدودی از جهادگران سخنانی گفتم که ظاهرا به معاون اول محترم رئیس جمهور برخورده، در حالی که بنده 25 سال با ایشان همکار بودم و قصد توهین و جسارت نداشتم.

وی با بیان اینکه آن سخنان در یک جمع خصوصی صورت گرفت و قرار بر انتشار آن نبود، اظهار داشت: البته اینها یک واقعیت است که ما نباید مسائل این‌چنینی را سیاسی کنیم.

حقانیان افزود: بخشی از این منطقه از جمله محل مسکن مهر بر روی گسل بوده که بسیاری از خانه‌های بتنی که توسط خود مردم هم ساخته شده کاملا فرو ریخته، اما سازه مسکن مهر سالم است.

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم مشکلات زیادی دارند که ما باید آنها را کم کنیم نه اینکه طوری صحبت کنیم که 12 میلیون نفر از ساکنان مسکن مهر هم با مشکل مواجه شوند.

شهر "بوکمال" آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به طور کامل آزاد شد

نیروهای مقاومت شهر بوکمال آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه را کاملا پاکسازی و آزاد کردند.

شهر بوکمال آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به طور کامل آزاد شدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای مقاومت شهر بوکمال آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه را کاملا پاکسازی و آزاد کردند، تروریستها به مزارع اطراف گریخته اند و درگیری ها در اطراف شهر ادامه دارد.

گفتنی است؛ شهر بوکمال آخرین منطقه شهری مهم در سوریه بود که همچنان در اشغال داعش بود. ارتش سوریه هفته گذشته اعلام کرد که توانسته کنترل این شهر را به دست بگیرد اما ظاهرا به دلیل ضد حمله‌ای گسترده از سوی داعش مجبور شده بود تا فاصله چند کیلومتری اطراف شهر عقب‌نشینی کند.  ادامه مطلب ...

آقای آخوندی! دقیقا کجایی؟!

با گذشت چندین روز از حادثه تلخ زمین لرزه در کرمانشاه، روزنامه های اصلاح طلب در اقدامی غیراخلاقی همچنان مشغول موج سواری سیاسی بر اندوه مردم هستند.

این در حالی است که در حال حاضر بیش از ۴ سال از حضور «آخوندی» در وزارت راه و شهرسازی می گذرد و او باید درباره کارنامه خود درخصوص مسکن پاسخگو باشد، اما در روزهای اخیر هیچ خبری از وی نیست.

بیو گرافی عباس آخوندی+ عکس

بازداشت بیش از بیست افسر بلندپایه سعودی

بازداشت بیش از بیست افسر بلندپایه سعودی

  به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، رسانه‌های انگلیسی از بازداشت شماری از فرماندهان ارتش عربستان خبر دادند.

در ادامه بازداشت‌های گسترده و بی سابقه در عربستان خبر‌های درج شده در برخی نشریات معتبر انگلیس از بازداشت بیش از بیست نفر از افسران بلندپایه این کشور حکایت دارد.

با بازداشت این نظامیان شمار افراد سرشناس بازداشت شده در هفته‌های اخیر در عربستان به بیش از دویست نفر رسیده است که چهار وزیر و یازده شاهزاده، از جمله ولیعهد سابق این کشور نیز جزو بازداشت شدگان هستند.

برخی منابع ناکامی فرماندهان نظامی در جنگ یمن را علت بازداشت برخی از این فرماندهان اعلام کردند.

وال استریت ژورنال هم نوشت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی که کارزار مبارزه با مفاسد اقتصادی را در این کشور به راه انداخته علاوه بر بازداشت شماری از شاهزادگان و ثروتمندان سعودی بیش از دو هزار حساب مربوط به این افراد را نیز مسدود کرده است.

به گفته برخی منابع خبری محمد بن سلمان واگذاری حدود هفتاد درصد از ثروت این افراد به دولت را شرط آزادی آنان اعلام کرده است.

سی‌ان‌ان: عربستان شاید بتواند لبنان را قورت دهد اما نمی‌تواند آن را هضم کند

سی‌ان‌ان: عربستان شاید بتواند لبنان را قورت دهد اما نمی‌تواند آن را هضم کند

 سایت اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا در گزارشی درباره تحولات اخیر لبنان نوشت: در سراسر بیروت پوسترهایی از سعد حریری نخست‌وزیر مستعفی لبنان به چشم می‌خورد که برروی آنها به زبان عربی نوشته شده است "ما همگی با تو هستیم".

این پوسترها نشان‌دهنده حمایت از شخصِ حریری به عنوان یک سیاستمدار نیستند بلکه ابراز همبستگی با مردی است که مردم لبنان معتقدند از سویعربستان به اسارت گرفته شده است.

زمانی که حریری یکشنبه گذشته برای نخستین بار از زمان اعلام استعفا از طریق یک مصاحبه زنده در صفحه تلویزیون لبنان ظاهر شد، کاملا خسته و ناامید به نظر می‌رسید. او گفت که قصدش از استعفا این بوده که به جامعه لبنان یک شوک مثبت وارد کند.

اما آنچه که لبنان را در شوک فرو برد، استعفای او در ریاض و اعلام خبر آن از شبکه تلویزیونی سعودی العربیه بود. چراکه تاکنون هرگز چنین چیزی در هیچ کجای جهان اتفاق نیفتاده بود.

سپاه و ارتش ید واحده در خدمت رسانی به مردم زلزله زده هستند

سپاه و ارتش ید واحده در خدمت رسانی به مردم زلزله زده هستند  به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی با تشریح بخشی از اقدامات و مأموریت‌های سپاه در عرصه‌ی امداد و خدمت رسانی به هموطنان عزیز زلزله زده غرب کشور تأکید کرد: در غرب کشور هستند و براساس تقسیم کار صورت پذیرفته هر سازمان تمام ظرفیت و تلاش را برای انجام شایسته مأموریت امداد، نجات و خدمت رسانی بکار گرفته‌اند و فضاسازی های غیرواقعی از اقدامات سپاه ناشی از بغض دشمن نسبت به این نهاد خدوم و مردمی است. 

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: سپاه و ارتش به مثابه‌ی ید واحده در صحنه خدمت رسانی به مردم زلزله زده حضور دارند.

ملک سلمان هفته آینده از پادشاهی کناره‌گیری خواهد کرد

 یک منبع به دیلی میل اعلام کرده است ملک سلمان، پادشاه عربستان، قصد دارد هفته آینده از سمت خود کناره‌گیری کند و محمد بن سلمان را به جای خود برگزیند.

این اقدام، تازه‌ترین گام در به قدرت رسیدن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی به شمار می‌رود. پیش‌تر، بیش از 40 شاهزاده سعودی و وزیر دولت در تحقیقات درباره فساد مالی در عربستان، بازداشت شده بودند.

این منبع اعلام کرد ملک سلمان لقب «خادم حرمین شریفین» را حفظ و ریاست رسمی عربستان را به محمد بن سلمان واگزار خواهد کرد.

این منبع گفت: «در صورتی که مسئله خاصی رخ ندهد، ملک سلمان هفته آینده جانشینی محمد بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان سعودی را اعلام خواهد کرد».

این منبع توضیح داد پادشاه عربستان نقشی مانند ملکه انگلیس ایفا خواهد کرد.

ارتش، کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان را وظیفه شرعی خود می‌داند

امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ادامه دارد

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امشب ششمین شب حادثه تلخ و ناگوار زلزله در منطقه کرمانشاه است و همچنان امدادرسانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: سربازان ولایت‌مدار ارتش، فداییان ملت قدرشناس ایران هستند و کمک‌رسانی به حادثه دیدگان را وظیفه شرعی خود می دانند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه امدادرسانی بخش‌های مختلفی دارد، تاکید کرد: ارسال چادر و غذا یک بخشی از کمک رسانی است، اما مهم‌تر از آن در روزهای آتی نایلون، موکت و تجهیزات گرمایشی است، زیرا هوا رو به سردی رفته است.

حیدری تصریح کرد: هرچه هوا رو به سردی برود مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تامین امنیت، بخش دیگری از کمک به هموطنان عزیزمان است و ما نیز نیروهای مخصوص را ساماندهی کردیم و در بخش‌های مختلف شهر برای برقراری امنیت استقرار دادیم. البته حضور نیروهای نظامی و انتظامی دلگرمی را برای حادثه دیدگان به همراه دارد.