غرق شدگی کامل نفتکش سانچی تأیید شد

سازمان بنادر و دریانوردی غرق شدن نفتکش ایرانی و جان باختن ۳۲ نفر از کارکنان و خدمه کشتی را تأیید کرد.

دو سوم نفتکش سانچی زیر آب رفت  به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی تحت عنوان «خداحافظ ای داغ بر دل نشسته؛ ۳۲ فرشته از دریا به ملکوت رفتند»، رسما غرق شدن نفتکش ایرانی دچار حریق شده در آب های چین را اعلام کرد و نوشت: سازمان بنادر و دریانوردی این مصیبت بزرگ را به بازماندگان جامعه دریایی کشور و هموطنان عزیز تسلیت می گوید.

پیش‌تر نیز محمد راستاد مدیرعامل این سازمان در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده بود: امروز حجم آتش کشتی افزایش یافت و طول آتش را فرا گرفت، به همین دلیل امکان ورود تکاوران به کشتی فراهم نبود.


تا کنون حدود 23هزار نفر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ویزیت رایگان شدند/

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: ۲ هزار کانکس ساخته شده را پیش از موعد به بنیاد مسکن تحویل داده‌ایم تا در اختیار زلزله‌زدگان سرپل ذهاب قرار گیرد.

تا کنون حدود 23هزار نفر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ویزیت رایگان شدند/ تحویل 2هزار کانکس پیش از موعد امیر جواد مولایی جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش ۲ هزار کانکس ساخته شده را پیش از موعد تعیین شده به بنیاد مسکن تحویل داده تا در اختیار زلزله‌زدگان سرپل ذهاب قرار گیرند، اظهار کرد: قرار بود این کانکس‌ها ۲۰ روزه ساخته شوند، اما با همت نیرو‌های ارتش، زودتر از موعد پیش‌بینی شده آماده شدند.

وی افزود: برای تسریع در روند ساخت و مونتاژ کانکس‌ها توسط ارتش، مسئولیت تقسیم و توزیع این کانکس‌ها میان مردم زلزله‌زده، بر عهده بنیاد مسکن است.

اورهال جنگنده سوخو 24 نهاجا در پایگاه شهید دوران

اورهال جنگنده سوخو 24 در پایگاه شهید دوران

  متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات اورهال (بازآماد) یک فروند هواپیمای سوخو24 را در پایگاه شهید دوران شیراز به اتمام رساندند.

متخصصان و کارکنان فنی گردان اورهال پایگاه هوایی شهید دوران با صرف بیش از 35 هزار نفر ساعت کار و تلاش مستمر، توانستند جنگنده راهبردی سوخو24 را پس از سالها زمین گیری باز آماد کنند.

این هواپیما پس از انجام پروازهای آموزشی، صبح امروز پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

سردار محسن صفری، جانباز 75درصد به شهادت رسید

سردار محسن صفری، جانباز 75درصد به شهادت رسید سردار محسن صفری جانباز 75 درصد دفاع مقدس بعد از تحمل 31 سال درد و مشقات ناشی از جراحات شیمیائی و قطع نخاع،  روز شنبه 23دی‌ماه به خیل رفقای شهیدش پیوست.

مراسم تشیع این  شهید بزرگوار امروز یکشنبه 24‌دی‌ماه از مقابل منزل وی در تهرانپارس،  بزرگراه شهید باقری، خیابان 196 شرقی، نرسیده به فلکه سوم برگزار خواهد شد.

تلفن هماهنگی: 09195324075  مرتضی افشار

باید تکنولوژی روز را وارد حوزه دفاع کنیم

باید تکنولوژی روز را وارد حوزه دفاع کنیم

 سورنا ستاری معاون عملی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش و در جمع خبرنگاران در مورد عملکرد نزاجا اظهار کرد: این حرکتی که در نیروی زمینی ارتش آغاز شده بسیار ارزشمند است.

معاون عملی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این اتفاقات فوق‌العاده‌ای در حوزه تکنولوژی رخ داده، افزود: ما لازم داریم این تکنولوژی را وارد حوزه دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: بحث بهینه‌سازی و نوسازی ادوات قدیمی زمانی معنا پیدا می‌کند که بتوانیم تکنولوژی جدید را وارد این تجهیزات کنیم؛ این اتفاقی است که در تمام ارتش‌های جهان چون آمریکا هم انجام می‌شود.

 http://javaninews.ir- 

تحریم ۱۴ شخصیت حقیقی و حقوقی دیگر به بهانه‌های واهی

رئیس جمهور آمریکا تعلیق تحریم‌های ایران را تمدید کرد

  «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های بسیار با امضای معافیت‌های تحریمی ایران، تعلیق تحریم‌های هسته‌ای را برای یک دوره ۱۲۰ روزه دیگر تمدید کرد اما در عین حال 14 شخصیت حقیقی و حقوقی دیگر را نیز طبق عادت قبلی خود به بهانه نقض حقوق بشر و کمک به برنامه موشکی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

یک مقام کاخ سفید بلافاصله پس از اعلام تصمیم ترامپ گفت اگر تغییرات مدنظر رئیس‌جمهور آمریکا در برجام ایجاد نشود، این آخرین باری خواهد بود که او تحریم‌های هسته‌ای ایران را ذیل توافق هسته‌ای تعلیق می‌کند. 

ترامپ در بیانیه‌ای که پس از تمدید معافیت‌های تحریمی ایران صادر کرد، آورده است: علیرغم میل باطنی‌ام، آمریکا را هنوز از توافق هسته‌ای ایران خارج نکرده‌ام. اما دو مسیر را مشخص کرده‌ام: یا نواقص فاجعه‌بار این توافق را اصلاح کنید یا آمریکا از آن خارج خواهد شد.


انتقاد معاون موگرینی از دروغ های بزرگ رسانه های غربی درباره اغتشاشات در ایران

دروغ پردازی های رسانه ها و شبکه های بیگانه در اغتشاشات اخیر ایران به حدی بوده که باور آن برای خودشان هم سخت شده است.

  خیال پردازی و دروغگویی های شبکه های بیگانه در مورد اغتشاشات اخیر در ایران، به حدی بوده که حتی خود آنها هم خبرهای خود را به سخره گرفته و غیرقابل قبول دانستند.



تاریخ : شنبه 23 دی 1396 | 10:02 ق.ظ | چاپ | نویسنده: طاهر | نظرات (0)

وزارت خزانه داری آمریکا ۱۴ نهاد و شخصیت ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه داری

 وزارت خزانه داری آمریکا نام 14 شخصیت حقیقی و حقوقی ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود به بهانه های حقوق بشری اضافه کرد.

پیشتر استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا گفته بود که انتظار دارد که تحریم های جدیدی علیه ایران وضع شوند.

انتهای پیام/

حقوق کارمندان متناسب با دریافتی تا ۳۰ درصد افزایش می یابد

امیرآبادی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حقوق کارکنان دولت نسبت به دریافتی شان افزایش یابد،به طوری که کارمندان با دریافتی ۱۱میلیون ریال ۲۰ تا ۳۰ درصد و با دریافتی ۴۰ تا ۵۰میلیون ریال، بین یک تا ۲ درصد افزایش می یابد.

http://javaninews.ir/

پورابراهیمی: تورم ۲ رقمی در راه است

پورابراهیمی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی ما این است که تورم در سال ۹۷ دو رقمی است اما اینکه چه رقمی باشد، بستگی به قیمت حامل های انرژی دارد.