مردم اصفهان در انتظار یک استادیوم تکمیل شده مطابق با استانداردهای دنیا / نقش جهان با مسقف شدن شکل واقعی به خود می گیرد

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

نزدیک به یک سال از تکمیل شدن مرحله اول ورزشگاه نقش جهان می گذرد اما هنوز ورزشگاه اصفهان با طرح و ظاهر اصلی خود فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ورزش مدرن امروز نیازمند زیر ساخت های مطابق با استاندارد جهانی است و توسعه این زیر ساخت ها و امکانات بسیار دیر اتفاق افتاد و همواره داشتن یک ورزشگاه مدرن با گنجایش زیاد تبدیل به آرزوی ایرانیان شده بود.

مردم اصفهان در انتظار یک استادیوم تکمیل شده مطابق با استانداردهای دنیا / نقش جهان با مسقف شدن شکل واقعی به خود می گیرد

استادیوم یک صد هزار نفری آزادی به عنوان تنها ورزشگاه رسمی ایران تا سال ها یک تازی می کرد، ورزشگاهی که با مساحت ۱۴۱٬۰۰۰ متر مربع در سال 1350 مورد بهره برداری قرار گرفت .  ادامه مطلب ...

خوراکی هایی که باعث زرد شدن دندانهایتان می شوند+ اینفوگرافی

برخی موادغذایی عامل زرد و لکه دار شدن دندان ها می شوند که باید از مصرف مداوم آنها پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از غذاهایی  مصرفی در رژیم غذایی روزانه ما حاوی کمی اسید تانینس هستندکه اگر روی دندان باقی بماند به تدریج موجب زردی آن شود، مخصوصا اگر این غذاها را به طور مداوم مصرف کرد یا در خوردنشان زیاده روی کرد.
 
 آب کشیدن دهان، بعد از خوردن غذاهایی که دندان را زرد می کنند می‌تواند کمک کننده باشد، اما تداوم مصرف آنها در رژیم غذایی می‌تواند در نهایت دندان‌ها را لکه‌دار کند. حذف این موادغذایی یک راهکار مناسب و کم هزینه برای جلوگیری از لکه دار شدن دندان‌هاست.

در زیر برخی موادغذایی که دندان ها را لکه دار و زرد می کنند معرفی شده که اگر می خواهید دندان های سفید و زیبا داشته باشید باید مصرف آنها را کاهش دهید.

سرکه بالزامیک خاصیت اسیدی‌ زیادی دارد و در بسیاری از غذاها و سالادها استفاده می‌شود. اگر به این سرکه علاقه دارید و به طور مداوم از آن استفاده می کنید بهتر است که آن را همراه با سبزیجات برگ‌دار مانند کاهو یا کلم  مصرف کنید تا این سبزی‌ها به عنوان محافظی در برابر چسبیدن اسید به دندان‌ها عمل کنند.

رنگ قرمز درخشان سس پاستا و خاصیت اسیدی گوجه‌فرنگی‌های آن می‌تواند موجب لکه‌دار شدن دندان‌ها  شود و به همین دلیل توصیه می شود که پاستا را با چاشنی‌هایی چون بروکلی، اسفناج یا سبزیجات سبز رنگ میل کرد، زیرا این سبزیجات مانند نوعی لایه‌ محافظ روی سطح دندان‌ها عمل و از چسبیدن سس به دندان ها و ایجاد لکه جلوگیری می کنند.  ادامه مطلب ...

اولین شکست خانگی سرخپوشان پایتخت در لیگ برتر

سرخپوشان پایتخت اولین شکست خود در لیگ برتر فوتبال را برابر پیکان متحمل شدند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شاگردان برانکو در حالی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان با نتیجه 1 بر صفر شکست خوردند که این نخستین شکست آنها در لیگ هفدهم فوتبال است. 

سرخپوشان پایتخت بعد از 19 بازی رکورد شکست ناپذیری شان شکسته شد و اولین باخت را برابر پیکان تجربه کردند. 

تیم پرسپولیس بعد از حدود 7 سال به پیکان در لیگ برتر باخت و جلالی سرمربی پیکان نشان داد که شیوه برتری برابر پرسپولیس را به خوبی می داند. 

دیدار پرسپولیس و پیکان با نتیجه 1 بر صفر به نفع پیکان به پایان رسید. 

انتهای پیام/

از اعتراف اندیشکده صهیونیست به پیروزی ایران بر آمریکا تا جاری شدن خون مسلمانان میانمار و فرار عروس داعش

برگزیده اخبار بین‌الملل مورخ بیست و ششم شهریور ماه؛

مهمترین اخبار امروز جهان را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برگزیده اخبار بین‌الملل مورخ بیست و ششم شهریور ماه 1396 را با کلیک برروی لینک آنها بخوانید.

 برگزیده اخبار بین‌الملل مورخ بیست و ششم شهریور ماه؛

جنگ آمریکا و ایران تا چه حد محتمل است؟

پایگاه اینترنتی «سیکینگ آلفا» با انتشار مطلبی احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه را بررسی کرد.

   ادامه مطلب ...

تیلرسون: ایران فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود را شدت بخشیده است

وزیر خارجه آمریکا تهران را به تشدید فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در خاورمیانه متهم کرد.

تیلرسون: ایران فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود را شدت بخشیده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رکس تیلرسون -- وزیر امور خارجه آمریکا – در مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز ایران را به ارتکاب اقدامات بی‌ثبات کننده متهم کرد.

بر این اساس، تیلرسون در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز مدعی شد: ایران اقدامات بی ثبات کننده خود در یمن را افزایش داده است، فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود در سوریه را تشدید کرده است و اقدام به صدور تسلیحات برای حزب الله و دیگر گروه‌های تروریستی می‌کند.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ایران همچنان برنامه فعالی در زمینه موشک بالستیک دارد، هیچ یک از این رفتارها مطابق با تعهد مقدماتی(برجام) نیست که همه دادند.

وزیر امور خارجه آمریکا ضمن اذعان به پایبندی فنی ایران به برجام مدعی شد از زمان حصول توافقنامه هسته‌ای، تهران فعالیت‌های بی‌ثبات کننده خود را شدت بخشیده است.  ادامه مطلب ...

استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان است

روحانی در بدو ورود به نیویورک:

رئیس جمهوری اسلامی ایران در هنگام ورود به فرودگاه جان اف کندی آمریکا گفت: استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان است.

استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در هنگام ورود به فرودگاه جان اف کندی آمریکا گفت: استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان است.

روحانی یادآورشد :همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند استراتژی ما تعامل گسترده با جهانیان است و این تعامل در کنار مجامع بین المللی می تواند عملیاتی و اجرایی شود.

وی ادامه داد:در این سفر جلساتی با سران کشورها، نخبگان و علمای اسلامی، مدیران رسانه های آمریکا و ایرانیان عزیز خواهیم داشت.   ادامه مطلب ...

تعداد بیکاران کشور به 3میلیون و سه هزار نفر رسید

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اکنون تعداد بیکاران کشور به 3میلیون و سه هزار نفر رسیده است،گفت: برای کاهش این میزان بیکار باید سالانه یک میلیون نفر را روانه بازار کار کنیم.

ربیعی: تعداد بیکاران  کشور به 3میلیون و 3000هزار نفر رسید

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم آغاز اجرای دو برنامه ایجاد اشتغال، با بیان اینکه در  برنامه ریزی‌ها و سیاست گذاری‌ها  گذشته به شکل کنونی هماهنگ عمل نکرده ایم اظهار کرد: معتقدم  با وجود هماهنگی های میان دستگاهی در  تولید اشتغال، موفق خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری جزو موضوعات مهم کشور است ،افزود:موضوع  بیکاری از دولت یازدهم  به عنوان یک دغدغه و مسئله اساسی مطرح  بوده و البته  اقداماتی نیز در این راستا صورت گرفت، اما به دلایل متعدد به چشم نیامد .اکنون برای تحقق این امر چندین برنامه مختلف در اولویت قرار گرفته است.  ادامه مطلب ...

حکم قصاص نفس برای قاتل بنیتا/ آخرین وضعیت پرونده‌های احمدی نژاد، خاوری و نجومی بگیران/ هیچکس به جرم بهایی بودن بازداشت نمی‌شود

محسنی اژه‌ای مطرح کرد؛

سخنگوی قوه قضاییه با اعلام حکم قصاص نفس برای متهم ردیف اول پرونده قتل بنیتا گفت: متهم ردیف دوم از اتهام قتل تبرئه شده است.

یکصدوهجدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و هجدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از تمام دلاور مردی‌های شهیدان 8 سال دفاع مقدس یاد می‌کنیم و از خدا می‌خواهم که بتوانیم پاسدار خوبی برای خون این شهیدان باشیم.

وی افزود: مردم کشور ما توانستند به تمام جریان های تروریستی و تحریم‌هایی که از زمان انقلاب ظالمانه به کشور تحمیل شده است، پاسخ دهند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: مردم توقع دارند که قوه قضاییه به حقوق عامه و آن جایی که حق با مردم است، وارد شود. قوه قضاییه به وسیله دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور موارد را بررسی و احصا و اولویت بندی کند و براساس اولویت به آنها بپردازد و امیدورایم دولت مردان هم در رسیدگی به این امور کمک کنند.
  ادامه مطلب ...

مسئولان آمریکایی دچار عقب افتادگی شده‌اند/برگزاری همه‌پرسی در اقلیم کردستان به زیان مردم است

رئیس مجلس گفت:دولت عراق و همسایگان این کشور با موضوع برگزاری همه پرسی مخالف هستند که این موضوع می‌تواند در آینده مشکل ایجاد کند.

نقض آشکار برجام توسط آمریکا /گام های سنجیده ایران در مسائل هسته ای و منطقه ایبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان آذربایجان غربی سفر کرده، عصر امروز (یکشنبه، 26 شهریورماه) در گفت و گو با شبکه استانی آذربایجان غربی گفت:اقدام اخیر مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص ممنوعیت فروش هواپیما با وجود اینکه خیلی مهم نیست اما نقض آشکار برجام است و این موضوع برایم عجیب است که چرا آمریکایی ها می گویند ایران روح برجام را رعایت نکرده این در حالی است که آنان صورت اصلی برجام را رعایت نمی کنند البته مصوبه اخیر آمریکایی ها تبدیل به قانون نشده است

وی  افزود: فکر می کنم مسئولان آمریکایی دچار عقب افتادگی شده اند قبلا تا به این حد دچار عقب افتادگی نبوده اند اما در حال حاضر هر روز اقداماتی می کند که حتی مسئولان اروپایی نیز اعلام می کنند که چرا باید زمانی که یک توافق صورت گرفته، آمریکایی ها اینگونه رفتار کنند البته بحث خروج از معاهده پاریس نیز از سوی آمریکایی ها صورت گرفته که به نظر من آمریکایی ها از عقلانیت تهی شده اند و با رفتارشان باعث انزوای خودشان می شوند و مسئولان اروپایی ادبیاتی در موردشان به کار می برند که موجب تحقیر آنان می شود.  ادامه مطلب ...

مقایسه مغز انسان عادی با یک انسان الکلی +عکس

 در ادامه تصویری جالب از مقایسه مغز یک انسان عادی با یک انسانی آلزایمری، و الکلی را مشاهده می کنید، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، بخش های گسترده مغز یک انسان دایم الخمر، به صورت کامل از بین می رود.

مقایسه مغز انسان عادی با یک انسان الکلی +عکس