میوه هایی که ویتامین c بسیار زیادتر از پرتقال دارند+اسامی

میوه هایی که ویتامین c بسیار زیادتر از پرتقال دارند+اسامی

ویتامین C قدرت آنتی اکسیدانیِ قابل توجهی دارد و ضروری‌ترین ویتامین برای پیشگیری از سرماخوردگی محسوب می‌شود، برای آشنایی با برخی از خواراکی‌های حاوی ویتامین C با ما همراه باشید.

برای دریافت ویتامین C سراغ پرتقال نروید
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بر خلاف تصور بسیاری از افراد پرتقال تنها میوه‌ای نیست که سرشار از ویتامین C است، بلکه این ویتامین مهم را می‌توانید در مواد غذایی چون کلم و سیب زمینی  که سرشار از ویتامین و املاح مواد معدنی مورد نیاز بدن است پیدا کنید.
 
خانواده‌ی کلم‌ها
کلم‌هایی مثل کلم چینی، بروکسل و بروکلی فرمانروایان دنیای سلامتی‌اند. در هر فنجان از این کلم‌ها ۳۳ میلی گرم ویتامین C وجود دارد. خانواده‌ی کلم‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و می‌توانند با سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی مقابله کنند. کلم بروکسل چهار برابر بیشتر از هم خانواده‌های دیگر خود ویتامین C دارد، یعنی هر فنجان ۹۷ میلی گرم توجه داشته باشید بهترین شیوه‌ی پخت کلم‌ها بخارپز کردن است تا بیشترین میزان ویتامین‌های خود را حفظ کنند.  
 
ادامه مطلب ...

تلاش کردیم اما قدرت خرید سال ۹۰ به دست نیامد/همیشه طرفدار افزایش یارانه بوده ایم!

تلاش کردیم اما قدرت خرید سال ۹۰ به دست نیامد/همیشه طرفدار افزایش یارانه بوده ایم!

وزیر اقتصاد با اشاره به روند کاهشی درآمد ملی از سال ۹۱ گفت: برای جبران آن طبیعی است که به رشد مداوم در چند سال نیاز داریم اگرچه بخشی از این کاهش جبران شده، اما قدرت خرید سال ۹۰ به دست نیامد.

تلاش کردیم اما قدرت خرید سال ۹۰ به دست نیامد/همیشه طرفدار افزایش یارانه بوده ایمبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی طیب‌نیا در حاشیه مراسم رونمایی از بانک داده‌های اقتصادی و مالی کشور در خصوص رشد اقتصادی 95 گفت: این رشد به معنای این است که شکاف درآمد هزینه‌ای که مردم داشتند، در حال بهبود است. در سال 91 حدود 20 درصد کاهش درآمد ملی داشتیم و درست است که تولید 10 درصد پیدا کرد، اما درآمد ملی کاهش 20 درصدی داشت، تا سال 94 باید حداقل 3 درصد به درآمد ملی افزوده می‌شد که نشد، بنابراین 15 درصد افزایش درآمد ملی را از دست دادیم که به همراه آن 20 درصد 35 درصد می‌شود.
 
ادامه مطلب ...

ترامپ: موضع من در برابر پکن تغییر نکرده است/مسئله کره‌شمالی از شروع جنگ تجاری با چین مهمتر است

ترامپ: موضع من در برابر پکن تغییر نکرده است/مسئله کره‌شمالی از شروع جنگ تجاری با چین مهمتر است

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ با برنامه "فاکس و دوستان" موضع ملایم خود در برابر چین را انکار کرد.

ترامپ: موضع من در برابر چین ملایم نشده است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای زودهنگام با برنامه "فاکس و دوستان" موضع ملایم خود در برابر چین را انکار کرد.

او در این برنامه تلویزیونی که امروز صبح پخش شد، گفت: موضع من در قبال چین ملایم و نرم نیست. رئیس جمهور چین به آمریکا آمد؛ رئیس جمهوری که من روابط بسیار خوبی با او برقرار کردم. فکر می‌کنم او فرد فوق العاده‌ای است و باید او را بهتر بشناسم. ما قرار بود یک جلسه برنامه ریزی شده ۱۵ دقیقه‌ای داشته باشیم که در نهایت ۳ ساعت به طول انجامید و این ملاقات روز بعد هم رخ داد. به نظرم باهم خوب کنار می‌آییم. او مشکلات بزرگ را درک می‌کند و سعی در حل آن‌ها دارد. ولی رک و پوست کنده بگویم؛ آنچه در حال حاضر، از شروع یکی جنگ تجاری با چین مهم‌تر است، مسئله کره شمالی است.
 
ادامه مطلب ...

جنگنده‌های ارتش بر فراز آسمان تهران رژه رفتند

جنگنده های نهاجا

همزمان با رژه بزرگ ارتش در جوار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی، جنگنده‌های نیروی هوایی نیز به انجام رژه هوایی پرداختند.

 به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش)، انواع جنگنده های نیروی هوایی در جریان برگزاری رژه بزرگ یگان‌های ارتش، در قالب دسته‌های فروندی بر فرار حرم امام خمینی(ره) اقدام به اجرای رژه هوایی کردند.

جنگنده‌های F7, F5, F4, F14, MiG-29, صاعقه، سوخو24، C-130 و تانکر سوخت رسان ازجمله هواپیماهای حاضر در این رژه بودند.

نگرانی‌ها از حرکت ترکیه به سمت حکومت دیکتاتوری افزایش یافته است

ایندیپندنت: نگرانی‌ها از حرکت ترکیه به سمت حکومت دیکتاتوری افزایش یافته است ؛ روزنامه ایندیپندنت با اشاره به نتیجه همه‌پرسی ترکیه که زمینه را برای افزایش اختیارات رجب طیب اردوغان فراهم می کند، نوشت: بسیاری از شهروندان ترکیه نگران پیامدهای حرکت کشور به سمت یک «حکومت دیکتاتوری» هستند. 

این روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت: ترکیه با مجموعه پیچیده‌ای از مشکلات رو به روست- از سرگیری جنگ بین دولت و شبه‌نظامیان کرد، حملات مکرری که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است و ناشی از نقش این کشور در جنگ سوریه است، و وضعیت فوق‌العاده‌ای که هنوز در پی کودتای شکست خورده سال گذشته علیه دولت هنوز به قوت خود باقی است.  
با وجود این، ماهیت ناپایدار ترکیه این امکان را برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، فراهم کرده است تا تصویر فردی مستبد را از خود ترسیم کند که شاید فقط به او امکان دهد دامنه اختیارات خود را گسترده کند. 

آغاز چالش‌های پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال با مشکلات جدیدی رو به رو می شوند.

چالش های پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ شانزدهم
  
ادامه مطلب ...

مراسم رژه روز ارتش آغاز شد

 مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراسم رژه یگان‌های ارتش بمناسبت 29 فروردین، در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

در این مراسم که وابستگان نظامی دیگر کشورها نیز در آن حاضر هستند، یگان‌های مختلف محمول و پیاده نیروهای ارتش و قرارگاه پدافند هوایی رژه خواهند رفت.

همزمان با تهران، رژه روز ارتش در دیگر شهرهای کشور نیز برگزار می‌شود.

هر تهدیدی قبل از رسیدن به مرزها نابود می‌شود

سال 93 داعش در نزدیکی مرزهای ایران بود/ همه تهدیدات با همکاری دستگاه‌های امنیتی خنثی شده است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر تهدیدی قبل از آنکه به مرزهای ما برسد با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می‌شود.

نفوذ بی‌سابقه مقام امنیتی آمریکا در یک وزارتخانه

در این گزارش مختصراً به بیوگرافی مأمور امنیتی برجسته امریکایی که در سال 1393 به وزارت جهادکشاورزی ایران نفوذ کرد مروری خواهیم داشت.

«کنت ام. کوئین»زاده‌ی 1942 در ایالت «آیوا»ی امریکاست. وی در سال 1968 میلادی به وزارت خارجه امریکا پیوست و طی 32 سال خدمت در این نهاد به‌سرعت مدارج ترقی را طی کرد و در بالاترین سطوح این وزارتخانه به‌کار گرفته شد. حوزه تخصصی فعالیت دیپلماتیک وی آسیای جنوب و جنوب شرق بوده است. گذشته از فعالیتهای قابل توجه در حوزه دیپلماسی خارجی،‌ کوئین با توجه به تسلط به زبان ویتنامی، به عنوان مترجم جرالد فورد، رئیس‌جمهور وقت امریکا در کاخ سفید مشغول به کار بود.

  

ادامه مطلب ...