میراث ملی در خطر نابودی

میراث ملی در خطر نابودی
اسب ترکمن، گونه ایی از زیباترین اسب های بومی ایران است که در منطقه ترکمن صحرا پرورش یافته است. اسب ترکمن در کنار زیبایی دارای ویژگی های منحصر به فردی در باهوشی، شجاعت و تحمل شرایط سخت می باشد که نگاه و تقاضای جهانیان را بخود جلب کرده است.

فدراسیون سوارکاری به تازگی در حرکتی خود سرانه تبار نامه ای با اشتباهات فراوان و مورد اعتراض جمع زیادی از اسب داران را رونمایی کرده ، اعتراضات مکرر اعضای موثر کارگروه اسب ترکمن و نامه نگاری های مالکین اسب ترکمن مبنی بر مخدوش بودن اطلاعات این تبارنامه مورد توجه قرار نگرفته است تا جایی که موجب استعفا دسته جمعی اعضا موثر کارگروه شده و مالکین نیز به نمایندگان مجلس و مسئولین جهاد برای استمداد و رسیدگی پناه آورده اند. و این ها در حالیست که مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی بعنوان کارفرمای دولتی (طبق ماده ۱۰ قانون نظام جامع دامپروری در جمهوری اسلامی )، کوچکترین نظارت و دخالتی در کار فدراسیون در صدور شناسنامه ها و تدوین کتاب تبارنامه مخدوش فدراسیون سوارکاری نکرده است! یعنی فدراسیون با خودسری تمام و بدون نظارت جهاد و بدون مشورت مالکین و خبرگان شجره نامه، به کار صدور شناسنامه های مخدوش خود ادامه داده و ذخائر ژننیکی و فرهنگی و یکی از بهترین پایه های توسعه اقتصاد مقاومتی و ارز آور و اشتغال زای کشور ایران را در خطر اضمحلال و بی هویتی قرار داده است! حال أکثریت قریب باتفاق تولید کنندگان و مالکین اسبهای ترکمن ایران در سراسر کشور با سردر گمی و ناهویتی زیانباری روبرو شده اند که با عدم نظارت جهاد و تکرار اشتباهات فدراسیون سوارکاری، زنگ خطر نابودی این میراث فرهنگی و ژنتیکی منحصر بفرد بصدا در أمده است.

محل شهادت 175 غواص عملیات کربلای 4

محل شهادت 175 غواص عملیات کربلای 4
راوی جهاد سازندگی مستقر در یادمان عملیاتی کربلای چهار گفت: پیکر پاک این شهدای غواص در جزیره ام‌الرصائص و ابوالخضیب عراق تفحص و پیدا شد و اینها همان غواصانی بودند که شب عملیات موفق شدند از دل آب بگذرند و وارد خط دشمن شوند.

به گزارش فارس،سه‌شنبه ۲۶ خرداد ماه سال گذشته بود که ۱۷۵ تن از شهدای غواص هشت سال دفاع مقدس از میدان بهارستان به‌سوی معراج الشهدای تهران بر روی دست‌های مردم تشییع شدند.

سردار سید محمد باقر‌زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس که از مرز شلمچه وارد کشور شدند، گفته بود: «پیکرهای ۱۷۵ تن از شهدایی که وارد کشور شدند متعلق به غواصان جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس است که در عملیات کربلای چهار با دستان بسته توسط نیروهای بعثی به شهادت رسیدند.»
 
ادامه مطلب ...

۲۰ بازیکن گران قیمت لیگ فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران

۲۰ بازیکن گران قیمت لیگ فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران
پایگاه اینترنتی ترانسفرمارکت ۲۰ بازیکن گران قیمت لیگ برتر فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران را اعلام کرد که نام امید ابراهیمی هافبک استقلال در صدر این فهرست قرار گرفته است و خسوس، د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان استقلال خوزستان بیشترین صعود را در این رده بندی داشته است.

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های باشگاهی در فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید و پر‌‌‌‌سپولیس در جایگاه دوم قرار گرفت. با پایان ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های باشگاهی در فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران سایت ترانسفر مارکت که مرجع نخست برای نقل و انتقالات فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل جهان محسوب می‌‌‌‌‌‌‌شود اقدام به ارزشگذاری بازیکنان فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل در لیگ ایران کرد که در نهایت ۲۰ بازیکن گران قیمت فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران را نیز معرفی کرد.
 
ادامه مطلب ...

با نرم افزاری شگفت انگیز ؛

با نرم افزاری شگفت انگیز ؛
صداها از فیلم در ویدیوها تفکیک کنید
Faasoft Audio Converter یکی از حرفه ای ترین ابزارها در زمینه استخراج صداها از فیلم ها و همچنین ابزاری قدرتمند جهت تبدیل تمامی فرمت های صوتی به همدیگر به حساب می آید.
 Faasoft Audio Converter 5.4.5.5997 نام آخرین ورژن نرم افزاری کاربردی و ساده جهت استخراج فایل های صوتی از فایل های ویدیویی است.

Faasoft Audio Converter یکی از حرفه ای ترین ابزارها در زمینه استرخاج صداها از فیلم ها و همچنین ابزاری قدرتمند جهت تبدیل تمامی فرمت های صوتی به همدیگر به حساب می آید.

این نرم افزار به طور داخلی دارای بخشی جهت کاهش حجم فایل های خروجی است که فضای ذخیره سازی فایل های شما را نیز بهینه سازی می کند. این نرم افزار قادر است انواع فرمت های MP4 ، WMV ، AVI ، MKV ، VOB و… را به عنوان ورودی دریافت کرده و خروجی صوتی آنان را در فرمت های AC3, AIFF, ALAC, FLAC, SUN AU, M4A, MP2, MP3, OGG, RA, WAV, WMA و… برایتان ذخیره سازی کند. در انتهای این کار می توانید فایل های خروجی را نیز به صورت مستقیم به انواع دستگاه ها منتقل کنید.

نحوه فعال کردن تایپ یک دستی با" کیبورد گوگل"

نحوه فعال کردن تایپ یک دستی با" کیبورد گوگل"
در این گزارش می خواهیم نحوه استفاده از قابلیت جالب و جدید کیبورد گوگل به نام "One Handed" را به شما آموزش دهیم.
 افرادی که از تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر از ۵ اینچ استفاده می‌کنند، معمولا برای تایپ‌کردن دچار مشکل هستند و نمی‌تواند با یک دست به‌راحتی امور خود را به پایان برسانند. مگر اینکه دارای شصت بزرگ یا دستان غول‌پیکری باشند! مسئولان گوگل از این موضوع آگاهی داشته و راه حلی برای آن پیشنهاد داده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

سرعت اینترنت خود را هر لحظه تست کنید

سرعت اینترنت خود را هر لحظه تست کنید
این نرم افزار قادر است سوابق دقیق سرعت دانلود،آپلود شما را برایتان ذخیره سازی کند تا در هر لحظه بتوانید سرعت خود را با آنان مقایسه کنید.
اپلیکیشن Internet Speed Test Pro  نام نرم افزاری است که به کمک آن ، می توانید در هر لحظه از زمان ، از مقدار دقیق سرعت اینترنت در گوشی یا تبلت اندرویدی خودتان اطلاع پیدا کنید.

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی این نرم افزار ، نمایش دائمی وضعیت سرعت اینترنت ، در نوار وضعیت دستگاه شماست. بدین ترتیب همواره مقدار دقیقی از سرعت اینترنت در نوار بالای گوشی یا تبلت در کنار نشانگر های باطری و … نمایش داده شده و حتی برای استفاده از این قابلیت نیازی به اجرای اپلیکیشن مربوطه نیز ندارید.

این نرم افزار قادر است سوابق دقیق سرعت دانلود/آپلود شما را برایتان ذخیره سازی کند تا در هر لحظه بتوانید سرعت خود را با آنان مقایسه کنید. در واقع این اپلیکیشن ، یک ابزار کاربردی برای کنترل وضعیت سرعت اینترنت و نگهداری میزان دقیق سرعت ارسال و دریافت است که شما می توانید از آن برای اینترنت WiFi یا دیتای تلفن همراه استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Internet Speed Test Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

چکار کنیم حجم اینترنتمان زود تمام نشود

چکار کنیم حجم اینترنتمان زود تمام نشود
اگر شما هم از زود تمام شدن حجم اینترتتان کلافه شده اید پیشنهاد می کنیم با استفاده از این راهکارها از زود تمام شدن حجم اینترتتان جلوگیری کنید
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
در صورتی که از میزان دانلود فیلم ، سریال ، موزیک و دیگر دیتا های خود آگاهی دارید و حجم کلی و تقریبی آنها را محاسبه نموده اید اما همچنان احساس می کنید که حجم ترافیک ماهانه اینترنت شما بسیار زودتر از حد انتظار تمام می شو ند در این گزارش همراه ما باشید تا راهکارهای مناسب برای جلوگیری از مصرف حجم اینترنت را به شما معرفی کنیم.
چکار کنیم حجم اینترنتمان زود تمام نشود + آموزش
 
ادامه مطلب ...

جمله جالب کی روش به سرمربی سپاهان

جمله جالب کی روش به سرمربی سپاهان
کی روش به ویسی گفته حتی برای کمک به او به اصفهان می رود.

به گزارش خبرآنلاین؛عبدالله ویسی سرمربی سپاهان رابطه بسیار نزدیکی با کارلوس کی روش دارد. سرمربی تیم ملی حتی بارها او را گواردیولا خطاب کرده است. ویسی درباره این ارتباط نزدیک با او می گوید: «رابطه من با کارلوس خیلی خوب است و او را دوست دارم. امیدوارم از او بازهم یاد بگیرم. به من گفت اگر لازم باشد که به اصفهان بیایم و کمکت کنم، می آیم.»

جدال آلمان مقابل لهستان به روایت تصویر

جدال آلمان مقابل لهستان به روایت تصویر
آلمان در دومین دیدار خود در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ مقابل لهستان متوقف شد.

به گزارش فارس، در دومین دیدار از هفته دوم گروه C مسابقات جام ملت‌های اروپا از ساعت 23:30 تیم‌های آلمان و لهستان در ورزشگاه سنت دنیس به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. گزارش تصویری این دیدار به شرح زیر است:

 

  
ادامه مطلب ...

پنج ماه از اجرایی‌شدن برجام؛

پنج ماه از اجرایی‌شدن برجام؛
پنج ماه از اجرایی‌شدن برجام می‌گذرد اما علی‌رغم شش دور مذاکره رودررو بین دیپلمات‌های ارشد ایرانی و آمریکای و در شرایطی که ایران تعهدات هسته‌ای خود را به‌صورت کامل انجام داده هنوز تأثیرات رفع تحریم‌های مالی و بانکی «تقریباً هیچ‌چیز» است.

به گزارش تسنیم،۲۷ دی ماه سال گذشته بود که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در وین با قرائت بیانیه‌ای مشترک به‌همراه فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به‌صورت رسمی اجرای توافق هسته‌ای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و آغاز رفع تمام تحریم‌های ضدایرانی مرتبط با برنامه هسته‌ای را اعلام کرد.

پنج ماه از آن روز گذشته اما هنوز داد برخی مقامات دولتی و بسیاری از فعالین عرصه اقتصادی درباره مشکلات اجرایی شدن رفع تحریم‌ها و بالاخص تحریم‌های مالی و بانکی به هواست. اواخر فروردین ماه گذشته بود که ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی ایران، در مصاحبه‌ای با شبکه بلومبرگ عبارت معروف «تقریباً هیچ‌چیز» را بر زبان راند، واقعی‌ترین عبارتی که در این مدت شنیده شده است.
 
ادامه مطلب ...