جام حذفی فوتبال؛

جام حذفی فوتبال؛
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود، در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم پرسپولیس میزبان ملوان‌انزلی است.
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز سه دیدار برگزار می‌شود که سرخ‌پوشان به مصاف انزلی‌ها می‌روند. تیم سیاه‌جامگان پذیرای تیم سایپا است و صبای قم هم میزبان تراکتورسازی است.

**پرسپولیس- ملوان انزلی؛ سرخ‌پوشان در صدد شکار قوهای سپید انزلی
سرخپوشان پایتخت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:35 در ورزشگاه آزادی پذیرای قوهای سپید انزلی هستند. 
  
شاگردان برانکو در شرایط بحرانی به سر می‌برند. آنها برای جبران ناکامی‌شان در لیگ برتر باید این بازی را ببرند تا حداقل در جام حذفی به موفقیت برسند.

سرخپوشان با برد مقابل پیکان توانستند پا به مرحله یک هشتم نهایی بگذارند و حریف ملوانی‌ها شوند.

پرسپولیس‌ها چند فصل پیش با سرمربیگری دایی توانستند در فینال جام حذفی ملوان را شکست دهند و قهرمان شوند اما از آن زمان تا امروز هر دو تیم تغییرات زیادی کردند.

درآن سوی میدان، قوهای سپید انزلی با عبور از تیم عقاب توانستند خود را به سرخپوشان برسانند.

حمید استیلی، پژمان نوری، مازیار زارع و فرزاد حاتمی چهره‌های ویژه این بازی هستند چرا که مقابل تیم سابقشان قرار می‌گیردند به هر حال برانکو باید یک سرمربی پرسپولیسی را شکست بدهد تا تشخیص از شرایط بحرانی خارج شود.

جدال دو مربی پرسپولیس جذاب و دیدنی خواهد بود.

 البرز حاجی‌پور به همراه محمدرضا ابولفضلی، رحیم شاهین و یاسر همرنگ قضاوت این بازی را برعهده دارند. ابراهیم میرزابیگی هم ناظر این بازی است.

**صبای قم- تراکتورسازی تبریز؛ تراکتورسازان در پی قطع نوار ناکامی‌شان
شاگردان علی دایی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان شاگردان تونی اولیویرا هستند.

صبایی‌ها که بازی ابتدایی خود را توانستند با اختلاف کم و با نتیجه دو بر یک از سد نیروی زمینی تهران عبور کنند در این مرحله با تراکتورسازی بازی خواهند کرد که اولین بازی خود را در جام حذفی برگزار می‌کند چرا که تراکتورسازان به علت انصراف حریف‌شان بدون برگزاری دیداری به یک هشتم  نهایی این جام رسیدند.

شاگردان تونی نتوانستند نتایج خوبی در لیگ برتر به دست آورند اگر آنها نتوانند مقابل صبا در جام حذفی به برد دست یابند آن وقت نوار ناکامی‌شان تکمیل می‌شود.

به هر حال تراکتورسازی روی کاغذ شانس بیشتری برای برد این بازی دارد اما نتیجه در میدان رقم می‌خورد.

برنده بازی این دو تیم برای حضور در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم برنده بازی سیاه‌جامگان- سایپا برود.

حسین زرگر به همراه حسن ظهیری، جلیل شعرانی و جمشید محمدی قضاوت این بازی را بر عهده دارند. عبداله باعزم هم ناظر داوری این بازی است.

** سیاه‌جامگان مشهد- سایپا؛ سیاه‌جامگان به دنبال خلق شگفتی
تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی ساعت 16 در ورزشگاه ثامن‌الئمه مشهد پذیرای تیم فوتبال سایپا است.

تیم سایه‌جامگان در حالی پا به این مرحله گذاشت که بازی اول خود را به علت انصراف حریفش برگزار نکرد.

به هر حال تیم سیاه‌جامگان برای حضور در مرحله بعدی باید از سد نارنجی‌پوشان سایپا بگذرد که کار سختی پیش‌رو دارد.

در آن سوی میدان، نارنجی‌پوشان سایپا دیدار ابتدایی خود در جام حذفی را مقابل تیم گمنام بازرگانی وشتانی آمل برگزار کردند و توانستند به راحتی و با چهار گل از سد این تیم عبور کنند.

به هر حال تیم سایپا با اشتباهات داوری توانست پرسپولیس را در لیگ برتر شکست دهد و با روحیه بالا به مصاف سیاه‌جامگان در چارچوب مسابقات جام حذفی همچنین اگر بازیکنان سایپا در باد برد مقابل پرسپولیس بخواهند آن وقت گرفتار شگفتی می‌شوند و خیلی زود با این جام وداع می‌کنند.

شاهین حاج‌بابایی به همراه تورج عیوض محمدی ، محمدرضا مدیر روستا و سیدرضا مهدوی قضاوت این بازی را برعهده دارند ایرج نظری هم ناظر داوری این بازی است.

انتهای پیام /
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.