گردان:۳امتیاز بازی با پرسپولیس را می خواهیم

گردان:۳امتیاز بازی با پرسپولیس را می خواهیم

 شهاب گردان دروازه بان  تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دربی اصفهان روز خوبی را پشت سر گذاشت.

گردان که می خواهد کلین شیت هایش را بیشتر کند در گفت و گویی اظهار کرد:

دو تیم ملاحظه نکردند 

 

 

دربی های اصفهان همیشه جذاب می شود و این بازی هم خیلی خوب بود و دو تیم می توانستند برنده باشند. هر دو تیم همیشه بدون ملاحظه کاری در زمین کار می کنند و همین مساله بازی را جذاب می کنند.خدا را شکر توانستیم در این بازی ۳ امتیاز را بگیریم. بازی فیزیکی شده بود و در ابتدای بازی به همین دلیل دو تیم کمتر سمت دروازه ها می آمدند.اما از دقیقه ۳۰ بازی جذاب شد و ذوب آهن هم فرصت داشت که خدا را شکر مهار کردیم.

در دروازه راحت هستم
بعد از بازی علی کریمی از من تشکر کرده بود که من باید از او به خاطر گلی که زد تشکر کنم. امسال در تمرینات خیلی جدی حاضر شدم و از ابتدا تمرینات با برنامه ای با آقای سجادی داشتم و همین مساله باعث شد برای لیگ آماده شوم. در واقع من فقط وظیفه ام را انجام دادم و دروازه را به کمک بقیه بچه ها بسته نگه داشتم. معلوم است هدف من گل نخوردن است و در تمام بازی ها سعی می کنم دروازه را بسته نگه دارم . واقعا در دروازه راحت هستم و با آرامش کار می کنم. اینکه رحمان بین دو نیمه و اخر بازی به من خسته نباشید گفت، اتفاق جدیدی نیست و ما همیشه با هم خوب هستیم.

مشکلی بین من و هادی نبود
اصلا در زمین من و هادی عقیلی مشکلی نداشتیم و قرار نیست به همدیگر ناسزا بگویم. حتی اگر هادی گل هم می زد دعوا نمی کردیم و یا اگر من به خودمان گل می زدم قرار نبود به همدیگر بی احترامی کنیم. ما خط دفاعی خوبی داریم و همه به تیم کمک می کنند. بعد از بازی که تمام شد هادی بیرون زمین به من گفت،نزدیک بود دروازه باز شود که من هم گفتم اشکالی ندارد نمی توانستی خودت را نامرئی کنی.

توپ به دست کرمی نخورده

در صحنه ای که ذوب آهنی ها اعتقاد داشتند توپ به دست کرمی خورده، این اتفاق نیفتاد.حتی کرمی دستانش را پشتش جمع کرد و توپ را با بدنش بیرون زد و اصلا خطا نبود.

سه امتیاز پرسپولیس را می خواهیم

بازی های پرسپولیس و سپاهان در هر شرایطی جذاب است و فصل قبل هم دو بار این تیم را شکست دادیم. به هر حال پرسپولیس جابجایی های زیادی داشته و برای هماهنگی زمان می خواهد. پرسپولیس جلوی پدیده خوب بود اما بدشانسی آورد. این بازی حساس است و ما می خواهیم در این بازی که میزبان هستیم سه امتیاز را بگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.