همسرسرلشکر خلبان شهید کیانجو در گفت‌و‌گو با فارس:

همسرسرلشکر خلبان شهید کیانجو در گفت‌و‌گو با فارس:
شهید کیانجو پس از 32 سال به قولش عمل کرد

خبرگزاری فارس: همسرسرلشکر خلبان شهید قدرت‌الله کیانجو گفت: شهید کیانجو 32 سال پس از شهادت به قولش عمل کرد.

خبرگزاری فارس: شهید کیانجو پس از 32 سال به قولش عمل کرد

  

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، همسرسرلشکر خلبان شهید کیانجو ظهر امروز در آیین استقبال از پیکر پاک 17 شهید تفحص شده دوران دفاع مقدس که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مشهد شهدای شلمچه برگزار شد اظهار کرد: شهید کیانجو و همرزمانش سردارانی هستند که در راه وطن از خود گذشتند و امروز شاهد بازگشت باشکوه آنها به آغوش میهن هستیم.

وی ادامه داد: سربازانی همچون شهید کیانجو، صالحی، حیدری و حاجی در کشورمان بسیار هستند که به محض اینکه خطری کشورمان را تهدید کرد در راه آرمان‌های خود و دفاع از میهن جان خود را فدا کنند.

وی در خصوص آخرین لحظات زندگی این شهید بزرگوار گفت: زمانی که شهید کیانجو را برای آخرین بار بدرقه کردم فرزندی 4 ماهه داشتم و شهید کیانجو به من گفت اگر فرزندمان پسر باشد نام وی را محمد و اگر دختر باشد منا بگذار ان‌شاءالله من بر می‌گردم و با هم به زیارت آقا امام رضا(ع) می‌رویم.

همسرسرلشکر خلبان شهید کیانجو ادامه داد: امروز و پس از 32 سال شهید کیانجو به قول خود عمل کرد و امروز به اتفاق هم رهسپار زیارت امام رضا(ع) هستیم.

وی در خصوص اینکه شهید کیانجو نشانه‌ای از آمدن خود داده بود گفت: من گل رز صورتی را بسیار دوست دارم و حدود یک ماه قبل خواب دیدم شهید کیانجو با یک گل رز صورتی آمده و به من می‌گوید که من برگشتم و اکنون پس از یک ماه شاهد بازگشت وی هستیم.

همچنین همسر سرلشکر خلبان شهید محمد حاجی نیز در این خصوص گفت: لحظه‌های به پایان رسیدن فراق لظاتی بسیار شیرین و خاطره‌انگیز است.

وی ادامه داد: در تمام این 32 سال در انتظار بودیم که آیا شهیدانمان به ما باز می‌گردند یاخیر و امروز پس از سال‌ها شاهد تحقق این امر هستیم.

همسرسرلشکر خلبان شهید محمد حاجی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در این روزهای عزیز و در آستانه ماه محرم شهیدانمان را به ما بازگرداند و امروز می‌خواهیم با حضرت زینب(س) همدردی کنیم.

وی که به شدت اشک می‌ریخت اضافه کرد: از خداوند می‌خواهیم حالا که در آستانه روز عرفه گمگشته‌هایمان را به ما بازگرداند این قربانی را از ما بپذیرد.

همسرسرلشکر خلبان شهید محمد حاجی در پایان گفت: امیداوریم شایستگی آن را داشته باشیم که ادامه دهنده راه شهیدان دفاع مقدس باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.