رد شایعه پیوستن لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان

رد شایعه پیوستن لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان
رئیس فراکسیون اکثریت مجلس با بیان اینکه هرچند ائتلاف اقدامی پسندیده است گفت: باید توجه داشت این مباحث فضاسازی های رسانه ای است و درعالم واقعی سیاست ، اتفاق خاصی نیفتاده است.  
کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خانه ملت ، شایعات و فضاسازی های رسانه ای پیرامون پیوستن این جریان سیاسی به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.
کاظم جلالی با بیان اینکه هرچند ائتلاف اقدامی پسندیده است گفت: باید توجه داشت این مباحث فضاسازی های رسانه ای است و درعالم واقعی سیاست ، اتفاق خاصی نیفتاده است.
صبح امروز خبرگزاری تسنیم مدعی شده بود : علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی و از شخصیت‌های باسابقه اصولگرا طی روزهای اخیر به ائتلاف حداکثری اصولگرایان پیوسته است.

علی لاریجانی بر همین مبنا، ائتلاف‌هایی که سابقاً در آن حضور داشت را منحل کرده است. گروه ۴ نفره‌ای که با حضور علی لاریجانی، آیت‌الله مقتدایی، علی اکبر ناطق نوری و علی اکبر ولایتی، برای چند نوبت تشکیل جلسه داده بود، رسماً جلسات خود را پایان داد. خبری که آیت‌الله مقتدایی روز گذشته در گفتگو با تسنیم آن را تایید کرد.

علاوه بر علی لاریجانی، سایر چهره‌های شاخص اصولگرا نیز به ائتلاف نیروهای انقلاب پیوسته‌اند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.