متدین‌ترین مردم ایران اسلامی در اصفهان زندگی می‌کنند

اصفهان؛
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با نگاهی به علماء و بزرگان مردم اصفهان، مشاهده می‌کنیم که بزرگان استان اصفهان، وفادار به ولایت بودند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین حسین‌زاده امروز در مراسم میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) که در موسسه فرهنگ، قرآن و ورزش علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد، با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: مردم استان اصفهان بیش از 23 هزار و 500 شهید به نظام اسلامی تقدیم کردند، این موضوع نشان می‌دهد که مردم اصفهان، قدر نعمت ولایت، امامت و رسالت را به خوبی می‌شناسند.

وی با بیان اینکه متدین‌ترین مردم ایران اسلامی در اصفهان زندگی می‌کنند، افزود: با نگاهی به علماء و بزرگان مردم اصفهان، مشاهده می‌کنیم که بزرگان استان اصفهان، وفادار به ولایت بودند. 

 

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان خاطره‌ای از مرحوم اشتری گفت: مردم اصفهان در اعیاد مختلف مذهبی، به‌ویژه در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در جای جای این شهر، مراسم شادی و جشن برگزار می‌کنند که نشان از فهم، کمال و درایت مردم این دیار دارد.

  مراسم میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ظهر امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، مسئولان استانی و ورزشکاران در موسسه فرهنگ، قرآن و ورزش علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد؛‌ همچنین در جریان این برنامه از ورزشکاران صاحب عنوان این موسسه در مسابقات بین‌المللی و کشوری تجلیل به‌عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.